וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לחסוך כסף בהזמנת חופשה שאף אחד לא מדבר עליה

Family guide בשיתוף טריפ גרנטי, בשיתוף טריפ גרנטי

4.2.2019 / 12:35

כדי לחסוך כסף בהזמנת חופשה בחו"ל כדאי להזמין טיסה מראש. כמה מראש? כמה שיותר זמן מראש וכך תקבלו את המחירים הטובים ביותר. חוששים מה יקרה אם תאלצו לבטל את החופשה? הכירו את השירות שיציל לכם את הכסף

Family Guide בשיתוף טריפ גרנטי

יש דרך לחסוך כסף בהזמנת חופשה, הבעיה? אף אחד לא מדבר עליה! אבל אל דאגה, זה בדיוק מה שאנחנו מתכוונים לעשות בכתבה זו ונתחיל מהשורה התחתונה - כדי לחסוך כסף בהזמנת חופשה בחו"ל כדאי להזמין טיסה מראש. כמה מראש? כמה שיותר זמן מראש וכך תקבלו את המחירים הטובים ביותר.

חולמים כבר זמן רב על חופשת קיץ מפנקת? אז כבר בינואר/פברואר ואפילו לפני כדאי להתחיל לחפש כרטיסי טיסה. חולמים על חופשת חורף באזורים המושלגים? אז תתחילו לחפש כבר ביולי/אוגוסט. הסיבה לכך פשוטה, חברות תעופה מחלקות את המושבים במטוס להרבה קבוצות מחיר שונות, ממחירים נמוכים מאוד ועד למחירים גבוהים מאוד (אין הכוונה למחלקת תיירים ועסקים אלא לקבוצות מחיר שאינן חשופות לנו כצרכנים) ;לכל קבוצת מחיר חברת התעופה מקצה כמות מושבים מוגבלת כך שבדרך כלל קבוצות המושבים במחירים נמוכים יוזמנו ראשונים וככל שמתקדמים לקראת מועד הנסיעה כך יישארו מושבים רק בקבוצות מחירים הגבוהים. לכן הכרטיסים שנמכרים בטווח של 4-7 חודשים ואף יותר מראש זולים משמעותית.

טבלת טריפ גרנטי. Family guide
טבלת טריפ גרנטי/Family guide

ניתן לראות כאן הפרש ממוצע של 30%, לעתים זה יכול להיות אף יותר מזה!

חשוב לדעת! הטיפ הזה חל לא רק על כרטיסי טיסה, אלא גם על מלונות. השוואה דומה באתר Booking תראה שחדר ללא אפשרות ביטול זול בכ-25%-30% מחדר עם אפשרות ביטול. כלומר, עדיף לקחת חדר ללא אפשרות ביטול, לעשות ביטוח ביטול נסיעה - טריפ גרנטי וגם אם תאלצו לבטל, תשלמו פחות. משתלם!

הטיפ גם תקף בכניסה לאתרים וכרטיסים להופעות, אירועים ומשחקי ספורט. הזמנה מוקדמת לא תבטיח רק מחיר מוזל, אלא גם שבטוח יישאר לכם מקום. ביטלתם? קבלו את כספכם בחזרה.

עכשיו לשאלה שבטוח עברה אצלכם - כיצד נדע מה קורה אתנו בעוד כל כך הרבה זמן? מה אם נחליט לבטל את הנסיעה? ברוב המקרים ובמיוחד בחברות low-cost נאבד את כל הכסף במידה ונאלץ לבטל! בדיוק עבור מקרים כאלה, תופס תאוצה בעולם וגם בארצנו מוצר צרכני מומלץ: ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה. מדובר בביטוח שניתן לרכוש בצורה מקוונת ופשוטה. באמצעות הביטוח תוכלו לקבל 80% החזר ואף יותר מהעלויות ששולמו בפועל לאחר הביטול ועד מקסימום הסכום שבוטח, לא רק עבור הטיסה אלא גם עבור מלון, רכב, הופעות וכל שירות קרקע אחר שבטחתם. בביטוח מסוג זה ניתן לבטל את הנסיעה מכל סיבה שהיא, אבל מכל סיבה, כאשר הדבר היחידי שיש להוכיח הוא שאכן לא עליתם על הטיסה.

בקיצור? שתהיה לכם חופשה נעימה בעוד 4-7 חודשים ואל תפחדו להזמין מראש כי ניתן כיום לבטח בפני ביטול מכל סיבה ולקבל החזר כספי על כל רכיבי החופשה.

לפרטים נוספים על ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה הקליקו כאן או צרו קשר בטלפון 073-7586971

טריפ גרנטי undefined, בשיתוף טריפ גרנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully