וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריכים דרכון אירופאי ומהר? הכירו את ההליך המזורז להגשמת החלום

בשיתוף קמפוס פאס, בשיתוף קמפוס פאס

4.2.2019 / 15:22

התקבלתם לעבודה או לימודים באירופה ואתם צריכים דרכון אירופאי ומהר? הזירוז מקצר את זמן ההליך ב-40%: במקום 18 חודשים יעברו רק 11 חודשים. כמובן שזה עדיין לא מהיום למחר ולכן צריך להיערך מראש

Family guide בשיתוף קמפוס פאס

התקבלתם לעבודה או לימודים באירופה ואתם צריכים דרכון אירופאי ומהר? אז הכירו את ההליך המזורז לקבלת דרכון פורטוגלי. כדי להבין כיצד זה עובד שוחחנו עם אילון כסיף בעלים ומנכ"ל CAMPUS שמתמחה בהוצאת דרכון אירופאי-פורטוגלי שהסביר כי הליך הזירוז הוא מעט שונה מהפרוצדורה הרגילה ולכן נדרשת התמחות ייחודית בתחום. העבודה מתבצעת מול רשות האוכלוסין בפורטוגל שמבקשת בנוסף למסמכים הרגילים, גם אסמכתאות מהמעסיק או ממוסד הלימודים ומכתב עם בקשה מנומקת. כדי לייעל ולזרז, מומלץ לבדוק כי המשרד הישראלי עובד בשיתוף פעולה מלא עם עו"ד בפורטוגל אשר מתרגם, מגיש ומנהל את כל ההליך מקרוב ומכיר את נבכי החוק המקומי.

הזירוז מקצר את זמן ההליך ב-40%: במקום 18 חודשים יעברו רק 11 חודשים. זה עדיין לא מהיום למחר ולכן צריך להיערך מראש - גם אם אתם שוקלים ללמוד או לעבוד באירופה בעתיד הקרוב, כדאי לבחון את ההליך כי ברגע שתהיה לכם אזרחות גם יגברו הסיכויים להתקבל למקום אליו אתם שואפים להגיע. במשרדי קמפוס החלטנו כי רק אם הליך הזירוז יצליח אז נגבה את שכר הטרחה עבור ההליך המקוצר להוצאת דרכון פורטוגלי אירופאי.

בשורה התחתונה, עוד לפני שמתחילים בהליך הזירוז, שווה לבדוק אם אתם בכלל זכאים לדרכון - מדובר בבדיקה פשוטה ואם יש סבירות גבוהה (שם משפחה, שורשים מגירוש יהודי ספרד ופורטוגל) אז מומלץ להתחיל בהליך.

הליך בדיקת הזכאות הוא מהיר ופשוט וניתן לעשות אותו כאן

קמפוס פאס undefined, בשיתוף קמפוס פאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully