וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד ניתן להיפטר מעצירות מבלי לגרום לעצמנו נזק?

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגי

5.2.2019 / 12:55

תרופות משלשלות נגד עצירות מספקות הקלה לזמן קצר אבל גורמות נזק בלתי הפיך בטווח הרחוק - לכבד ולמערכת העיכול ועלולות להעלות את הסיכוי לסרטן המעי. למרבה המזל יש טיפול שהעניק תקווה ובריאות לאנשים רבים שכבר הרגישו כאילו איבדו תקווה

פמלי גייד

הם ממכרים, גורמים לכבד ולמערכת העיכול נזק בלתי הפיך ועלולים להעלות את הסיכוי לסרטן המעי. הכוונה היא כמובן לתרופות משלשלות נגד עצירות, תרופות אשר מספקות הקלה לזמן קצר אבל גורמות נזק בלתי הפיך בטווח הרחוק. אז כיצד ניתן להיפטר מעצירות מבלי לגרום לעצמנו נזק?

איריס גייר מומחית לאבחון בגלגל העין-אירידולוגיה ונציגת האיגוד העולמי לאירידולוגיה IIPA בישראל מסבירה כי בעזרת פיענוח סימנים שונים המופיעים בגלגל ובלובן העין ניתן לאבחן את הגורם למגוון מחלות ובעיות בריאותיות ועצירות בפרט. לאחר האבחון המדויק בו זוהה מקור הבעיה ניתן להתאים טיפול פרטני וממוקד שמסייע להגיע להחלמה מלאה. חשוב להבין כי גם אם 10 אנשים שונים סובלים מעצירות, זה לא אומר כי מקור הבעיה זהה אצל כולם ולכן גם הטיפול אצל כל אחד יהיה שונה. בכל אבחון וטיפול המטופל מקבל הסבר מעמיק על מקור הבעיה והגורמים לה כדי שהמטופל יוכל להיפטר מהבעיה ממנה הוא סובל. האבחון מסייע לגלות בעיות שלא מאובחנות ברפואה קונבנציונאלית והוא העניק תקווה ובריאות לאנשים רבים שכבר הרגישו כאילו איבדו תקווה. חשוב מאד לטפל בגורם ולא בסימפטום העצירות, שהוא ב- 99% מהמקרים, לא הבעיה אלא התוצאה.

לפרטים נוספים על פתרון בעיית העצירות בעזרת אבחון אירידולוגי ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully