וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע הישראלים הפסיקו להזמין חופשות בדקה ה-90 ומזמינים חצי שנה ושנה מראש?

Family guide בשיתוף טריפ גרנטי, בשיתוף טריפ גרנטי

5.2.2019 / 13:35

כולם יודעים שמחירי הטיסות והמלונות זולים יותר בצורה משמעותית כאשר מזמינים כרטיס מראש, אבל כעת גם ניתן לבטח את ביטול הטיסה מכל סיבה - מה שמעניק שקט נפשי לחופשה מהנה

Family guide בשיתוף טריפ גרנטי

לעתים נדמה שהציבור הישראלי הפך את הזמנת החופשות בדקה ה-90' לספורט לאומי. מצד אחד, זה ספונטני ונחמד, אך מצד שני לא תמיד מוצאים דילים באמת משתלמים וזה פחות מתאים לטיולים ארוכים/משפחתיים או שסובבים אירוע או פעילות ספציפית (סקי, הופעות, אירועי ספורט וכו'). אך בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי משמעותי בתחום ורואים כי יותר ויותר ישראלים מתחילים להזמין חופשות חצי שנה מראש ואף יותר.

אפשר להגיד כי הדבר נובע מ-2 סיבות מרכזיות: האחת - מחירי הטיסות והמלונות זולים יותר באופן משמעותי כאשר מזמינים כרטיס מראש. הסיבה השנייה היא ביסוס המעמד של המוצר ביטוח ביטול טיסה. כדאי להבין במה מדובר, שוחחנו עם אלון פנחסי, משנה למנכ"ל Trip guaranty בכתבה שאמר כי "כשהבאנו את טריפ גרנטי - ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה לפני שלוש וחצי שנים לארץ מארה"ב, כולם תהו אם המוצר יכול להצליח בארץ כפי שהוא מצליח בארה"ב. בעוד בארה"ב ובאירופה נהוג היה להזמין את הטיסות מבעוד מועד, לעיתים אפילו עד שנה לפני מועד הנסיעה, בארץ, היו האנשים מזמינים את חופשותיהם מהיום למחר או במקסימום מהיום לשבוע הבא. לקוח המעוניין להזמין טיסה למעשה נמצא במצב של חוסר וודאות. מצד אחד, מחיר הטיסה/חופשה הוא גבוה וצריך להתחייב אליו ומצד שני יש כל כך הרבה נסיבות ובמיוחד במדינה כמו שלנו שהנסיעה המתוכננת עשויה להתבטל. בין אם מדובר בסיבות טובות או טראגיות... יכול להיות אירוע רפואי אבל גם אירוע של קרוב משפחה או חבר שפתאום מודיע על חתונה, ברית, לידה או כל מסיבה אחרת. זה יכול להיות פיטורים בעבודה או קידום בעבודה, יכול להיות קריאה למילואים או קריאה למסיבת רווקים. כאמור בין אם הסיבות טובות או טראגיות, המשותף לכולן הוא הפסד כספי ניכר בגין ביטול הנסיעה.

מהו גובה ההחזר?

טריפ גרנטי ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה עונה במיוחד על חוסר וודאות זה ומבטיח לנוסעים שקט נפשי וידיעה שבמידה ויאלצו לבטל את הנסיעה, יוכלו לקבל 80% מכספם בחזרה ולעתים אף יותר. בצורה זו הלקוחות יכולים להזמין טיסות מבעוד מועד (גם שנה לפני), לחסוך כסף ניכר על עלות הנסיעה שכן ככל שמקדימים להזמין את הנסיעה כך המחירים נמוכים יותר, מוסיפים את הביטוח ועדיין החופשה יותר זולה.

ובמקרה של ביטול?

אם עד היום לקוחות היו מפסידים את כל כספם, עם טריפ גרנטי הם מקבלים סכום ניכר מכספם בחזרה ויכולים לתכנן ולהזמין בעזרתו את הנסיעה הבאה. שלוש וחצי שנים אחרי וטריפ גרנטי הפך לסיפור הצלחה. הלקוחות התחילו להזמין חופשות שלושה חודשים עד שנה מראש. הממוצע של אלה המבטחים אצלנו עומד על 4-5 חודשים מראש. במדינה כמו שלנו שכל הזמן מדברים על מלחמות. במלחמה שבין חוסר הוודאות לשקט הנפשי - השקט הנפשי הוא המנצח. טריפ גרנטי ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה שהיא כבר אמרנו?

לפרטים נוספים כנסו לאתר הרשמי של טריפ גרנטי או צרו קשר ב- 073-7586971

טריפ גרנטי undefined, בשיתוף טריפ גרנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully