וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים עסק? אלו הם הדברים שחייבים לדעת על אבטחה

בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

19.2.2019 / 14:11

יש כיום מבחר אינסופי של אפשרויות וכדי לדעת כיצד לקבל את ההחלטה הטובה ביותר ביקשנו מקובי אוחיון, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"מוקד אמון" לתת לנו כמה טיפים מהירים על אבטחת העסק

Family Guide בשיתוף מוקד אמון

מבחינת פריצות וגניבות, בתי עסק הם בין המקומות שהכי 'מועדים לפורענות' ולכן חשוב כבר בשלב פתיחת העסק לדאוג לאמצעי המיגון ואמצעי בקרת כניסה לעסק ומחסנים. יש כיום מבחר אינסופי של אפשרויות וכדי לדעת כיצד לקבל את ההחלטה הטובה ביותר ביקשנו מקובי אוחיון, סמנכ"ל שיווק ומכירות-מוקד אמון לתת לנו כמה טיפים מהירים על אבטחת העסק.

מצלמות אבטחה

בשביל לתכנן נכון את סוג ומיקום מצלמות האבטחה יש לקחת בחשבון את צרכי הלקוח, תנאי השטח ותאורה ביום ובלילה, אופי העסק, השטח אותו תרצו לתעד ואיכות התיעוד. כלי רכב בתנועה מהירה לדוגמא, יצריכו מצלמות ייעודיות להתמודדות עם תנועה מהירה. האם אתם מעוניינים להתמקד באובייקטים הנמצאים במרחב נוף מרוחק, כל שיקול בנוגע לאובייקט המתועד צריך להילקח בחשבון לפני הצבת מצלמות האבטחה ובחירת אורך המוקד המתאים, לדוגמא מצלמות אבטחה עם עדשה רחבה מתאימות יותר לתיעוד הסביבה הקרובה ומצלמות אבטחה עם עדשה צרה יותר או מתכווננת מתאימות עבור תיעוד גופים מרוחקים.

מערכות אזעקה

שלב הכרחי בהגנה על כל בית עסק הוא כמובן התקנת מערכות אזעקה. מערכת אזעקה המחוברת למוקד של חברת מוקד וסיור מבטיחה תגובה מהירה של סיירי המוקד בבכדי להגיע למקום הפריצה במהירות האפשרית. יש כיום מערכות אזעקה קוויות ומערכות אלחוטיות ולכל אחת היתרונות שלה. מערכות אזעקה קוויות בד"כ מותקנות כבר בשלב בניית תשתית העסק, הן מספקות הגנה מקיפה יותר ומחירן זול יותר מאשר מערכות אזעקה אלחוטיות. אך מצד שני, התקנתן והחלפתן של מערכות האזעקה האלחוטיות היא פשוטה ומהירה יותר והן עדיין יספקו הגנה ברמה גבוהה ולרוב בהתאמה לדרישות חברות הביטוח.

מערכת בקרת כניסה ומערכת גילוי אש ועשן

מערכת בקרת הכניסה, תמנע מעובדים שאינם מורשים מלהיכנס לעסק בזמנים שונים ולשטחים בהם אינם צריכים להיות ובשילוב שעון נוכחות עובדים תפיק לכם דוחות תפעול נוחים.

מערכת גילוי אש עשן לרוב נדרש להתקין רק על פי דרישות רישיון העסק ומאפשרת חיבור לגורם חיצוני להזנקת כוחות כיבוי, שמירה על החיים ומניעה או צמצום נזק לעסק. מערכות אלו מותקנות לפי תו תקן ישראלי ודורשות תחזוקה שנתית תוך הפקת אישורי תקינות תקופתיים לחברות ביטוח ורישוי עסקים.

התקנת מצלמת אבטחה. ShutterStock
כל שיקול בנוגע לאובייקט המתועד צריך להילקח בחשבון לפני הצבת מצלמות האבטחה/ShutterStock

טיפים לבעלי עסקים

הכנו עבורכם רשימה קטנה של טיפים שתוכלו להיעזר בהם:

• מפתחות הן השער לבית העסק שלכם ועליכם להקפיד לשמור עליהם מכל משמר בפני אובדן או שכפול שאינו מורשה. אין לציין בשום פנים ואופן שם וכתובת על המפתחות. כמובן שאין להחביא אותם במקומות מסתור שונים. הקפידו להפריד את המפתח של בית העסק מצרור המפתחות הכללי שלכם. אם המפתח הלך לאיבוד החליפו מידית את המנעול.

• הקפידו להשתמש בכספות כבדות ומבוטנות ככול שניתן העומדות בתו תקן ישראלי. תו התקן מבטיח לכם איכות ומקצועיות ברמה גבוהה. אל תתפשרו על איכות הכספת אפילו אם המחיר נראה לכם יקר מדי.

• אם התקנתם סורגים הקפידו להשתמש במנעולי תלייה חזקים. מומלץ להשתמש במנעולי תלייה חסינים מפני ניסור ושבירה.

בשורה התחתונה? אמצעי המיגון השונים בתחום מערכות האזעקה והמצלמות מאוד מגוונים ומתוחכמים וכבעלי עסק הדרך הטובה ביותר היא כמובן להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום בנוגע למערכות המיגון עבור העסק שלכם.

פרטים נוספים באתר של "מוקד אמון"

מוקד אמון undefined, בשיתוף מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully