וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעבים? הכנסו לאתר שיחבר אתכם לבשלנים ביתיים מעולים וזולים

Family Guide בשיתוף יאמי, בשיתוף יאמי

21.8.2019 / 12:04

מה הוביל את חן לב-עמי, מנכ"לית ומייסדת יאמי - מבשלים בהזמנה אישית, להקים את האתר שלוקח את המהפכה החברתית של הכלכלה השיתופית עד המטבח?

Family Guide בשיתוף יאמי

ה-eBay של הקוסקוס, ה-Uber של השניצל או ה-airbnb של המלאי כופתה! בקיצור? תכירו את הפלטפורמה שמחברת בין בשלנים ביתיים לאנשים רעבים בלי זמן. אומרים שצורך הוא אבי ההמצאה ומאחורי כל המצאה עומד סיפור מעניין - אז יצאנו לבדוק מה הוביל את חן לב-עמי, מנכ"לית ומייסדת יאמי - מבשלים בהזמנה אישית, להקים את האתר שלוקח את המהפכה החברתית של הכלכלה השיתופית עד המטבח.

כל הפלטפורמות שהזכרנו הוקמו כדי לאפשר לאנשים להפוך תחביב, זמן פנוי או משאבים לכסף. למה החלטת להקים את יאמי?

התשובה פשוטה - אני אוהבת לאכול, לא אוהבת לבשל ונמאס לי שהמקרר ריק ומטייק-אווי שחייב אותי להחליט מעכשיו לעכשיו מה אני רוצה לאכול, כי זה תמיד הסתיים בהחלטות לא הכי בריאות. בשנת 2014 הגעתי למסקנה שנמאס וכי הייתי שמחה שאנשים שאוהבים לבשל ומבשלים אוכל מדהים בבית, ישלחו אותו אליי! במקום לשבת מול המחשב ולהחליט מה להזמין שהבטן כבר מקרקרת, עדיף להזמין יום-יומיים מראש ולמלא את המקרר בכל טוב.

אוקיי. אז הפלטפורמה של יאמי מתאימה לאנשים רעבים שלא אוהבים לבשל או שאוהבים אבל אין להם זמן להכין. מי בדיוק מכין להם את האוכל?

כולנו נתקלנו בחיים בהמון אנשים שאוהבים מאוד לבשל, עושים את זה טוב וממש חיים את המטבח. אני לא מדברת על אנשים שההתמחות שלהם היא חביתה, אלא על אנשים שתמיד רצו לפתוח מסעדה אבל הבינו שזה לא ריאלי במציאות הישראלית. עלויות ההקמה מטורפות, התפעול שוחק ובסוף אתה מוצא את עצמך עושה הכול חוץ מלבשל.

שילכו לעבוד במסעדה!

יש כאלה שרוצים לעבוד במסעדה ויש כאלה שהטירוף של המטבח במסעדות לא מתאים להם. מדובר בבשלנים שמעדיפים להכין את האוכל שלהם, בתנאים ובזמן שלהם. זה גם מאוד מתחבר להלך הרוח של עולם התעסוקה המודרני - לקבוע לעצמך את השעות, לפנות זמן לדברים אחרים ולאו דווקא להשתעבד למקום אחד. בדיוק בגלל זה ביאמי כל בשלן יכול להחליט מה הוא מבשל, מתי הוא מקבל הזמנות ולאן הוא יכול לשלוח אותן. הבשלנים הטובים ביותר מצליחים להתפרנס טוב רק מזה, אבל הכי חשוב בכל אחד עושה את זה בקצב שלו והרוב המכריע מייצר הכנסה יחסית גבוהה.

יאמי. Family guide
יאמי/Family guide

אז יש התעסקות מעבר לבישולים עצמם...

ברור! שום עסק בעולם לא יכול להתעסק 24/7 רק בליבת העשייה שלו. צריך לדעת לתמחר, לדעת איך לקבל הזמנה, איך לקדם ולשווק, איך לנהל את מערך הגבייה ועוד. במקום הזה הפלטפורמה של יאמי לא משמשת רק כמרקט-פלייס שמחבר בין הבשלנים למזמינים, אלא גם מספקת ייעוץ מקצועי ומערך בקרה על כל מה שקורה אצלנו. לא כל בשלן יכול לפעול באתר ואנחנו עושות מבחני טעימה ואיכות, ביקורות ומנהלות את מערך איכות השירות והאתר.

מה שטעים לך לאו דווקא טעים לי...

נכון. כמו בכל פלטפורמה מהסוג הזה, המזמינים יכולים לדרג את הבשלנים והידע המצטבר מספק לכל מזמין ומזין תמונה רחבה ואמינה לגבי האוכל שהוא עומד לקבל ולא פחות חשוב, מי הטבח שעומד מאחורי זה. בניגוד למסעדות וקייטרינג, נוצר פה קשר אישי ואפשר לבקש לבשל עם פחות שמן, לא להגזים (או להגזים) עם המלח ועוד.

דיברנו על הבשלנים. מי מזמין מיאמי?

אצלי בבית כולם אוכלים יאמי-אני, אמא שלי, חמתי, גיסתי משני הצדדים, כי בסופו של דבר זה ממכר שיש כל שבוע אוכל אחר בבית. מזמינים מאתנו המון משפחות, נשים לאחר לידה, רווקים נצחים ואנשי קריירה, מזמינים ממקומות עבודה ועוד. יש מגוון של בשלנים: אוכל עדתי, אוכל בריא, טבעוני, אסייתי, בשלנים שומרי כשרות, ללא גלוטן ותמיד מצטרפים עוד ועוד.

כל הפרטים והבשלנים באתר של יאמי

יאמי undefined, בשיתוף יאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully