וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפליג לחופשה המושלמת: התאמה של ספינה ללקוח

בשיתוף מונה קרוזים, בשיתוף מונה קרוזים

7.2.2019 / 15:18

בניגוד לחופשות סטנדרטיות, כאשר אנו רוצים לצאת לקרוז - לרובנו אין את הידע לבחור לאן, מתי ועם איזה חברה להפליג. אז כיצד תעשו זאת?

family Guide בשיתוף מונה קרוזים

הגיע הזמן לנופש והפעם החלטת לגוון ולהתפנק בחופשת שייט! אך בניגוד לחופשות סטנדרטיות, לרובנו אין את הידע לבחור לאן, מתי ועם איזה חברה להפליג. אז כיצד תעשו זאת? דבר ראשון, חשוב להבין כי הספינות הן מלון בלב ים ולכן בדיוק כמו במלונות "יבשתיים" יש לספינות דירוג בינלאומי אשר נמדד בין 3-6 כוכבים. הדירוג נקבע פר ספינה ולא ע"פ החברה - כלומר, לאותה חברה יכול להיות צי עם ספינות בדירוגים שונים.

הדירוג לוקח בחשבון המון פרמטרים, כאשר אחד המרכזיים הוא שנת ההשקה של הספינה - לא בגלל השנה, אלא בגלל רמת החדשנות הטכנולוגית ורמת האבזור. בעשור האחרון ספינות הפאר הפליגו מעבר לכל דמיון מבחינת חדשנות, טכנולוגיה ושירות ולכן יהיה בהן הבדל משמעותי מספינות שהושקו לפני עשור ומעלה. אך ראוי לציין כי גם ספינות ותיקות יותר יכולות להיות מושלמות עבורנו - הכל תלוי בהגדרת צרכים ותקציב.

פרמטר נוסף הוא גודל הספינה: קטנות עד 70,000 טון, בינוניות 90,000-140,000 טון, גדולות 140,000 טון ומעלה (לשם ההשוואה, הספינות שיוצאות מהארץ הן סביב 15-20 אלף טון) אך לא רק הגודל קובע! במיוחד עבור הנוסעים. היחס בין כמות האורחים, הצוות וגודל הספינה הוא הפרמטר החשוב ביותר. בד"כ, בשייט בינלאומי היחס הוא 1-4 (על כל 4 נוסעים איש צוות 1) יחס טוב הוא 1-3, יחס ברמה גבוהה מאוד הוא 1-2. היחס בין האנשים (קהל וצוות) לבין גודל הספינה קובע את הצפיפות ואת גודלם של השטחים הפתוחים בספינה. כמובן שיש עוד הבדלים רבים בין הספינות: מחיר, יעדים, סוג האטרקציות והמסעדות וכדומה ולכן חשוב להתייעץ ולהזמין את החופשה דרך יועץ תיירות שמתמחה בחופשות שייט ומכיר את כל החברות וציי הספינות.

להזמנות - 6582*
פרטים נוספים באתר של מונה קרוזים

מונה קרוזים undefined, בשיתוף מונה קרוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully