וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא של מצלמות האבטחה יצילו את העסק מפריצה - בזמן אמת

בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

19.2.2019 / 12:52

בתי עסק עם מלאי סחורות יקר הם יעד מועדף לפורצים, לכן מומלץ להצטייד במצלמות אנליטיקה שמגיעות עם נתונים מרשימים ורמת רזולוציה גבוהה מאוד. המצלמות מאפשרות גילוי מוקדם של פעילות חריגה באזור בית העסק ובכך מסייעות למנוע את הפריצה

Family Guide בשיתוף מוקד אמון

השקעתם המון אנרגיה וכסף בתכנון העסק והקמתו, אך לצערנו בתי עסק עם מלאי סחורות יקר הם יעד מועדף לפורצים. כדי לצמצם באופן משמעותי את הסיכון, מומלץ להצטייד בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת גילוי מוקדם של הפריצה. מה זה אומר? קובי אוחיון, סמנכ"ל שיווק ומכירות במוקד אמון המתמחה במתן שרותי מוקד וסיור, תכנון והתקנת מערכות מיגון מתקדמות לעסקים, מסביר כי מערכות אבטחה דיגיטליות מאפשרות לעקוב בזמן אמת אחר המתרחש בבית העסק.

אחד מהפתרונות החדישים ביותר הוא מצלמות אנליטיקה המגיעות עם נתונים מרשימים ורמת רזולוציה גבוהה מאוד. המצלמות מאפשרות גילוי מוקדם של פעילות חריגה באזור בית העסק ובכך מסייעות למנוע את הפריצה. מצלמת אבטחה אנליטית תדע באמצעות תוכנה לזהות דפוסי תנועה חשודים, לעבוד תחת כללים, תרחישים והתניות ולהתריע למוקד מבצעי או משתמש אחר בעת פריצה. כלומר, להתריע כאשר יש התרחשות חריגה ובכך לאפשר לראות מה קורה בעסק בזמן אמת. הן מתאימות במיוחד למתקנים רגישים, לעסקים עם מלאים גדולים ויקרים, עסקים עם עורף לוגיסטי, מחסנים לוגיסטיים, מתחמי רכב, שטחים פתוחים ועבור אזורי ביטחון שם נדרשת רמה גבוהה של סטריליות ואבטחה מוגברת.

מצלמות אנליטיקה הן למעשה שומר וירטואלי העומד לרשותכם 24 שעות ביממה. האינדיקציות מהמצלמה נשלחות ישירות למוקד אבטחה ובעת הצורך מביאות להזנקה מהירה של גורמי הביטחון השונים.

חשוב לדעת - לא תמיד יש צורך בהחלפת המצלמות. כיום, ברוב העסקים מותקנות מצלמות אבטחה ובאמצעות הוספת שרת מצלמות זעיר, ניתן להפוך מצלמה קיימת ל"מצלמה חכמה" אנליטית. מעת לעת, מומלץ לשדרג את מערכות המיגון למערכת עדכנית לדוגמא, מערכת הקלטה דיגיטלית תאפשר בכול זמן ומקום מעקב בזמן אמת ולצפות במתרחש בעסק דרך הסמטרפון, הטאבלט והמחשב. מערכת הקלטה דיגיטלית DVR המותקנת בעסק תאפשר לכם תמונה מלאה של המתרחש 24 שעות ביממה. מערכת דיגיטלית נוספת מבית I.V.S מאפשרת לכם לקבל תמונות תקריב של כל מי שנכנס ישירות לסמאטרפון שלכם. לספור לקוחות, למפות "אזורים חמים" בחנות וכד'.

מצלמות דיגיטליות נבנות באיכות גבוהה מאוד וכל תמונת תקריב או תמונה מרחוק תהיה מדויקת וחדה. בעולם הדיגיטלי של ימינו מערכות אבטחה דיגיטליות מבטיחות עבורכם מיגון מקסימאלי של בית העסק לצורך תפעולו המלא ושליטה בכל הנעשה בו גם כאשר אינך נוכח בעסק ולא רק לתיעוד וסיכול פריצות.

פרטים נוספים באתר של "מוקד אמון"

מוקד אמון undefined, בשיתוף מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully