וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לרטיבות: הבלוק הקרמי האדום שדואג לבריאות המשפחה

בשיתוף חסין אש, בשיתוף חסין אש

20.2.2019 / 10:36

הרטיבות, העובש והבקטריות שנוצרים בשל רטיבות בקירות עלולים לגרום לבעיות בריאותיות. הפתרון? בנייה בבלוק שסופג פחות מ-10 אחוזים של מים ולכן כמעט ואין רטיבות בבתים אשר נבנו בו

Family Guide בשיתוף חסין אש

כמעט ואין בית בישראל שלא סובל ברמה כזו אחרת מרטיבות בקירות. מלבד המפגע האסתטי, ידוע כי העובש והבקטריות שמתפתחות באזור הרטיבות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות. אז כיצד נמנע מזה? בכתבת הווידאו שוחחנו עם טלי חדד, סמנכ"ל מפעל חסין אש - בלוקים קרמיים שמסבירה שמלבד המפגע האסתטי, הרטיבות, העובש והבקטריות עלולים לגרום לבעיות בריאותיות כמו קשיי נשימה, אלרגיות ומחלות זיהומיות.

הפתרון? הבלוק האדום שסופג פחות מ-10 אחוזים של מים ולכן כמעט ואין רטיבות בבתים אשר נבנו בשיטה זו. מלבד הבידוד, הבלוק מיוצר בהליך ידידותי לסביבה והוא עשוי מחומרים טבעיים בלבד ומחדש לנו בנושא הבניה הירוקה. בייצור הבלוק הקרמי ייצור CO2 (פחמן דו חמצני) הוא כשליש לעומת הבלוקים האחרים כלומר פחות CO2 נפלט לאטמוספירה ובנוסף - הבלוק הוא בר מחזור באופן מלא.

הבלוק הקרמי האדום חוסך באנרגיה וכתוצאה מכך בתים שנבנים בבלוק הקרמי יחסכו בהוצאות חשמל. בנוסף, הבלוק חוסך בתשומות הבניה של מלט וטיט ושוב חוסך CO2 פסולת - מלבד ההיבט הבריאותי והסביבתי, הבלוק גם עמיד פי 4 מבלוקים אחרים ונמצא כי הוא מגן יותר על הבית בזמן רעידות אדמה וירי טילים. העמידות שלו מבטיחה כי הבית יהיה יציב ובמצב טוב גם בטווח הרחוק.

רוצים לבנות את הבית הבא שלכם בצורה חכמה ומתקדמת? מוזמנים ללמוד עוד על הבלוק האדום >>

להזמנות חייגו 5637*

למידע נוסף הקליקו כאן

לוגו חסין אש. אתר רשמי
לוגו חסין אש/אתר רשמי
חסין אש undefined, בשיתוף חסין אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully