וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עדיף לדעת שטסים לחו"ל - איפה ה-SALE הכי שווה או איזה ביטוח באמת ידאג לך?

בשיתוף טריפ גרנטי, בשיתוף טריפ גרנטי

27.2.2019 / 9:26

חסכתם שנה או חודש או מאז הטיול האחרון לעוד טיסה מיוחדת, רכשתם טיסה, הזמנתם מקום במלון, אולי שייט, אולי הופעות. רכב? פארקים? מוזיאונים? השירות האחד שבטוח תזמינו עבור הנסיעה הוא ביטוח אז מה הם סוגי הביטוחים הקיימים ומהו הביטוח שאתם חייבים להכיר?

בשיתוף טריפ גרינטי

שייט בקאריביים, טיול קניות בוורשה, רומנטיקה במלדיביים, טיול בר מצווה לדיסני, הימורים בווארנה או סתם בטן גב ביוון...מה המשותף לכל הטיולים? ביטוחים! איך שלא תסתכלו על זה! חסכתם שנה או חודש או מאז הטיול האחרון לעוד טיסה מיוחדת, רכשתם טיסה, רכשתם מלון, אולי שייט, אולי הופעות. רכב? פארקים?, מוזיאונים? השירות האחד שבטוח תזמינו עבור הנסיעה הוא ביטוח. אז מה הם סוגי הביטוחים הקיימים ומהו הביטוח שאתם חייבים להכיר!

הסטנדרט: ביטוח נסיעות

כולם מכירים את ביטוח הנסיעות. ביטוח המכסה אתכם בפני כל בעיה רפואית המתרחשת בזמן הנסיעה. בין אם תצטרכו לראות רופא/רופא שיניים או לבקר בבית חולים, בין אם תצטרכו איתור, חילוץ או כל דבר אחר הקשור למקרה רפואי, ביטוח נסיעות אמור לכסות עבורכם את העניין. כיום ביטוח הנסיעות מוצע על ידי כל חברות הביטוח במגוון כיסויים ומגוון מחירים. לכל ביטוח נסיעות, ניתן לרכוש הרחבות - הרחבה לכיסוי לטלפון, השתתפות עצמית לרכב במקרה של תאונה, אובדן מזוודה ואפילו ביטול נסיעה מסיבה רפואית קיצונית או מוות מדרגה ראשונה. גם הרחבות אלה ניתנות על ידי חברות הביטוח חלקן בחינם וחלקן בתשלום נוסף.

לא ליפול למלכודת המחיר: ביטוח נסיעות של קופות החולים ו/או כרטיסי האשראי

אמרנו שכל חברות הביטוח מציעות ביטוח נסיעות אך חלקכם בוודאי מכירים ביטוחי נסיעות המוצעים על ידי קופות החולים או כרטיסי האשראי. ביטוחים אלה הם אותם הביטוחים המוצעים על ידי חברות הביטוח וסוכני הביטוח אך הותאמו בכיסוי הפוליסה ובמחירן למשווקים השונים שהם קופות החולים או כרטיסי האשראי. העצה שלנו? לא תמיד ליפול למלכודת המחיר. אנשים מחפשים לרב את הזול ביותר אך נוטים להמעיט בערך הכיסוי הטוב ביותר. ביטוח בכלל זה משהו שרוכשים "למקרה נדיר" שמשהו יקרה. מקרה שאנו בטוחים שלא יקרה לנו אבל לצערנו מדי פעם הוא מפתיע וקורה. אז אם כבר רכשנו ביטוח בשביל האחוז האחד שמשהו יקרה, לא עדיף שבזמן זה יהיה לנו כיסוי הגיוני ונורמלי? הרי לא הגיוני שדווקא אז כשאנחנו נזדקק לביטוח, נבין שהכיסוי שרכשנו "במחיר מבצע" הוא לא כיסוי או ששכחנו לעשות אקטיבציה כנדרש לביטוח המוצע בכרטיסי האשראי. שימו לב... .להשוות מחירים, להשוות תנאים, להשוות כיסויים, החרגות והאם נדרשת אקטיבציה בצורה כזו או אחרת לביטוח.

ביטוח נסיעות ביטוח חו"ל גלובוס. ShutterStock
יטוח הנסיעות מכסה אתכם בפני כל בעיה רפואית המתרחשת בזמן הנסיעה/ShutterStock

הביטוח שחייבים להכיר! ביטוח ביטול טיסה-טריפ גרנטי

בשנים האחרונות הגיע לארץ מודל ביטוח שתפס חזק בארצות הברית והותאם לקהל הישראלי: ביטוח ביטול טיסה - טריפ גרנטי (טיול מובטח). על קצה המזלג, ביטוח ביטול טיסה-טריפ גרנטי מאפשר לכם לבטל את הנסיעה מכל סיבה, אבל מכל סיבה! ולקבל החזר כספי של 80% ואף יותר מזה. זה כולל את הטיסה, המלון, רכב ואפילו כרטיסים להופעות ומשחקים! אין כוכביות, אין שורות קטנות והכי חשוב זה מה שמקבלים.....שקט נפשי מרגע רכישת החופשה ועד הנסיעה.

בניגוד לביטוח הנסיעות, ביטוח זה מכסה אתכם מזמן רכישת החופשה (בין אם באינטרנט או אצל סוכן הנסיעות) ועד 12 שעות לפני היציאה מישראל. מי מאתנו באמת יודע מה צופן העתיד ואלו דברים יכולים להפתיע אותנו עד הנסיעה? ביטוח טריפ גרנטי לא מחליף את ביטוח הנסיעות בו אתם מכוסים רק מיום ההמראה ועד יום הנחיתה. שימו לב! גם כאן מי שמשלם פחות, לעיתים יימצא עצמו משלם בפועל ביום האמת הרבה יותר. תבדקו את החברות השונות ברמת התגובות לטיפול בתביעות שלהם. בביטוחים אלה, המחיר כמעט זהה אצל כולם אבל לניסיון, לשירות ולכמות הפוליסות והטיפול בתביעות יש ערך מוסף.

לפרטים נוספים כנסו לאתר הרשמי של טריפ גרנטי או צרו קשר ב- 073-7586971

טריפ גרנטי undefined, בשיתוף טריפ גרנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully