וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזירו לי את הכסף! הדרך הבטוחה לקבלת החזר כספי על ביטול נסיעה בחברות לואו קוסט

בשיתוף טריפ גרנטי, בשיתוף טריפ גרנטי

5.3.2019 / 9:51

הבשורה הצרכנית הכי גדולה של השנים האחרונות היא ביטוח ביטול טיסה - טריפ גרנטי שמבטיח שגם ביטול טיסה או נסיעה יכול לעבור בשלום. הביטוח שם דגש על הלקוחות, הצרכים שלהם ועל פתרונות יצירתיים לבעיות

Family guide בשיתוף טריפ גרנטי

למצוא כרטיס טיסה ב-60 דולר לרומא בחברת לואו-קוסט זה מעולה! אבל חשבתם פעם מה יקרה אם תאלצו לבטל את הנסיעה? בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לאין ספור כתבות על חברות ה- low cost שמצד אחד מציעות מחירים זולים באופן משמעותי, אבל מצד שני כשקורה משהו ונאלצים לבטל את הטיסה מולם, קשה מאוד להשיגן טלפונית אפילו רק כדי לקבל אישור ביטול ואז כספי הטיסה יורדים לטמיון! 60 דולר לטיסה זה אחלה, לזרוק 60 דולר סתם ככה זה קצת פחות.

לאחר ביטול הטיסה, מה קורה עם החדר במלון? מה קורה עם כרטיסים להופעה או משחק הכדורגל שהזמנו? אז לא נציג בעיה מבלי להציג את הפתרון! הבשורה הצרכנית הכי גדולה של השנים האחרונות היא ביטוח ביטול טיסה - טריפ גרנטי שמבטיח שגם ביטול טיסה או נסיעה יכול לעבור בשלום. הביטוח שם דגש על הלקוחות, הצרכים שלהם ועל פתרונות יצירתיים לבעיות שהצגנו.

לאחר רכישת פוליסת ביטוח ביטול טיסה-טריפ גרנטי, כל מי שמבטל את טיסתו עם חברות ה- low cost או מבטל שירותים נוספים לטיסה כגון מלונות, שייט, כרטיסי הופעות, כרטיסים למשחקי כדורגל וכדומה, יכול להיכנס למועדון לקוחות המכונה express guaranty ובמסגרת השירות למועדון לקוחות זה, חברת הביטוח טריפ גרנטי מבטלת את הטיסה ואת השירותים הנלווים לה עבור הלקוחות. בצורה זו נחסך כל הטרטור מול חברות התעופה וגם מתאפשר ללקוח המבוטח בשירות לקבל החזר כספי בגין ביטול טיסתם שעולה על 80%!

לאחר הביטול, נציגי טריפ גרנטי מציעים את הטיסות המבוטלות ואת השירותים הנוספים לקהל הרחב באתר שנקרא deal guaranty ובעמוד הפייסבוק של החברה, במחירי מבצע מיוחדים המגיעים ל - 30% הנחה מהמחיר הזול ביותר שניתן למצוא באינטרנט. האתר משתנה מדי יום לפי חופשות שלקוחות ביטלו ובכך, גם אלה שביטלו טיסתם מרוויחים, גם הקהל הרחב שנכנס לאתר הרלוונטי מרוויח, גם חברות התעופה לא ניזוקות וגם הנזק בתביעה מוקטן. ללא ספק win win לכל הצדדים וכולם יוצאים מרוצים.

לפרטים נוספים על ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה הקליקו כאן או צרו קשר בטלפון 073-7586971

טריפ גרנטי undefined, בשיתוף טריפ גרנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully