וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישון בשקט בחופשה מפנקת: כיצד בוחרים חדר בקרוז?

בשיתוף מונה קרוזים, בשיתוף מונה קרוזים

5.3.2019 / 10:05

בספינות נופש יש 4 קטגוריות של חדרים שכמובן המדד הוא נוחות, גודל ורמת אבזור אל מול המחיר. כיוון שבחירת חדר בקרוז היא אחת המפתחות לחופשה רגועה ומפנקת, מומלץ מאוד להיעזר בשירותיהם של יועצי תיירות שמנוסים בעולם חופשות השייט

בשיתוף מונה קרוזים

אחד הדברים שהכי מעניינים אנשים שבחרו לצאת לקרוז הוא - כיצד בוחרים את החדר? אז כדי שתוכלו לישון בשקט ולהתפנק, נעשה לכם קצת סדר. עוד לפני שנבחר את רמת החדר, חשוב לדעת, שבספינה יש את אפקט העץ - ככל שתהיו בסיפון גבוה יותר ובקצוות (חרטום ירכתיים) תרגישו קצת יותר את התנודות, בדומה לעץ ברוח, הצמרת נעה יותר מהגזע. במרכז ובסיפונים תחתונים פחות מורגש. אולם חשוב לחזור ולציין שרוב הסיכויים שלא תרגישו כלום, במעבה הספינה לא תוכלו לנחש אם היא נמצאת בשיוט או בעגינה. לכן חשוב לשים לב לא רק לסוג החדר, אלא גם למיקומו. החדרים הלא מומלצים נמצאים בסיפון התחתון - באזור הירכתיים מורגשות מעט ויברציות של המנוע, או מתחת לשטחים ציבוריים כמו המועדון או בריכת שחייה.

בגדול, בספינות נופש יש 4 קטגוריות של חדרים שכמובן המדד הוא נוחות, גודל ורמת אבזור אל מול המחיר.

1. חדר פנימי interior שהוא החדר הזול ביותר. גודלם נע בין 15-18 מ"ר, אין להם חלון (אל דאגה! החדר עדיין מאוורר ע"י מערכת מיזוג) והם פזורים בסיפון - לרוב בחלקו העליון או התחתון.

2. חדר עם חלון לים ocean view אשר זהה בגודלו לחדר הפנימי, אך עם חלון (שאינו נפתח) שקוטרו סביב מטר. בד"כ חדר זה יהיה בסיפונים התחתונים.

3. חדר עם מרפסת פרטית balcony: גודלו נע בין 16-20 מ"ר, הוא ממוקם בסיפונים העליונים (מרפסת פתוחה בבטן הספינה היא רעיון פחות טוב ?) וללא ספק מדובר בשדרוג מהחדרים שמצוינים לעיל. המרפסת מאפשרת רגעי שקט בהם תצפו בנוף המדהים של הים הפתוח.

4. סוויטות: כמובן שזו הקטגוריה היקרה והמפנקת ביותר. הן ממוקמות בסיפון העליון, אך גם כאן יש מנעד (תלוי גם בספינה): החל מסוויטות ג'וניור בשטח של 25 מ"ר ועד סוויטות פאר מלכותיות של 130 מ"ר עם משרת צמוד וג'קוזי - החיים הטובים מעולם לא נראו טוב יותר!

חשוב לדעת - גם בקטגוריות שציינו יש קטגוריות משנה המשפיעות על המחיר אשר תלוי במיקום החדר. בהזמנת החדר, תוכלו לבחור באופציה 'מובטחת' guaranteed, כלומר: לקבל חדר בקטגוריה אותה ביקשתם אך לא חדר ספציפי. אופציה זו היא זולה יותר מאשר האופציה שמבטיחה מספר חדר ספציפי, אך אם זה לא קריטי עבורכם ניתן לחסוך בעלויות אלו. בכל מקרה, ריהוט ואבזור החדרים דומה מאוד למלון ומספק תנאים טובים ללינה בחדר. כיוון שבחירת חדר בקרוז היא אחת המפתחות לחופשה רגועה ומפנקת, מומלץ מאוד להיעזר בשירותיהם של יועצי תיירות שמנוסים בעולם חופשות השייט שיכולים לענות על כל השאלות ולוודא כי החדר שיעמוד לרשותכם עונה לצרכים ולמסגרת התקציב שהגדרתם.

להזמנות - 6582*
פרטים נוספים באתר של מונה קרוזים

מונה קרוזים undefined, בשיתוף מונה קרוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully