וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יודעים או לא אוהבים לבשל? ככה תמלאו את המקרר באוכל ביתי אמיתי וזול

בשיתוף יאמי, בשיתוף יאמי

10.3.2019 / 15:35

בעולם של היום זה כבר ברור שלא צריך להרגיש רע אם אתם לא אוהבים לבשל או שאין לכם זמן - כל עוד המשפחה אוכלת מגוון, בריא ויש כל הזמן אוכל בבית, אז הכול טוב. איך עושים את זה? תכירו את יאמי

family guide בשיתוף יאמי

בואו נסכים שנשמח שאנחנו והילדים שלנו נאכל טוב יותר. הבעיה? אנחנו לא בהכרח יודעים איך לעשות את זה ולא תמיד יש לנו זמן - מה שגורם לנו להרגיש רע עם עצמנו. אז בואו נסכים שכדאי למצוא אלטרנטיבה! איך אפשר לא לבשל ולהרגיש טוב עם זה? שאלנו את חן לב-עמי, מנכ"לית ומייסדת יאמי- מבשלים בהזמנה אישית, כיצד בדיוק עובדת הפלטפורמה בין אנשים שלא אוהבים או שאין להם זמן לבשל לבין בשלנים ביתיים.

אז הרעיון הוא פשוט למדי וידידותי למשתמש. מדובר באתר הזמנות מקוון בו עשרות טבחים שמדורגים ע"י קהל המזמינים מציעים תפריטים מגוונים של אוכל שהם מבשלים בבית - אוכל מרוקאי, צרפתי, איטלקי, הודי, פרסי, בריא, צמחוני או טבעוני ועוד המון סגנונות שונים, כולל מטבחים ללא גלוטן ולשומרים על משקל. בניגוד למסעדות וקייטרינג שהתפריט שלהן הוא מעין 'מוצר מדף' (תרתי משמע: כי גם חלק גדול מהאוכל מוכן מראש), ביאמי ניתן לבקש בשלב ההזמנה בקשות אישיות כמו לא לשים שמיר, להתקמצן על השמן או להפציץ בחריף. רק לאחר קבלת ההזמנה, הבשלנים מבשלים את האוכל שלכם ולכן הוא טרי ומוכן במיוחד בשבילכם. הסיבה לכך היא לא רק בגלל האג'נדה של האתר, אלא שצורת העבודה הזו היא המודל הכלכלי, אשר מאפשר רווחיות לבשלנים שלא מחזיקים סטוקים של מזון מוכן, שעלול להיזרק אם לא יזמינו אותו. הבדל נוסף מטייק אווי (למעט המחיר שהוא משמעותית זול יותר לסל משפחתי) זה שלא ניתן להזמין מעכשיו לעכשיו. יש להזמין לפחות יום מראש ולכן כדאי להשקיע 7-10 דקות מול המחשב כדי למלא את המקרר באוכל לכל השבוע או הסופ"ש. תכל'ס? יש לזה יתרון! תחשבו כמה בחירות תזונתיות גרועות קיבלתם כאשר השעה הייתה 18:00 וכולם בבית היו כל כך רעבים שהתפשרתם על משלוח של אוכל שגרם לכם להתחרט עליו.

נקודה נוספת למחשבה - בעולם של היום זה כבר ברור שלא צריך להרגיש רע אם אתם לא אוהבים לבשל או שאין לכם זמן. ההפך, התכנון המוקדם מפנה המון זמן להיות עם הילדים, עם המשפחה, לטפל בעבודה וגם ברור שלא צריך לעמוד ולבשל אם לא נהנים מזה. כל עוד המשפחה אוכלת מגוון, בריא ויש כל הזמן אוכל בבית, אז הכול טוב.

כל הפרטים והבשלנים באתר של יאמי

יאמי undefined, בשיתוף יאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully