וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל עסק: כך תמגן את החלל בצורה מהירה, יעילה וחסכונית

בשיתוף אורטק, בשיתוף אורטק

13.3.2019 / 14:02

פיקוד העורף מחייב עסקים ומוסדות ציבוריים לספק הגנה לבאי המקום.. אחת הדרכים הכי נפוצות כיום בקרב בעלי עסקים ומנהלי מוסדות ציבוריים היא למגן את השטח בעזרת מבנים יבילים

בשיתוף אורטק

בעקבות המציאות המורכבת במדינתנו, פיקוד העורף מחייב עסקים ומוסדות ציבוריים לספק הגנה לבאי המקום. אז כיצד ניתן להתמגן בצורה מהירה, יעילה וחסכונית? משה שאול מאורטק -מערכות מיגון בע"מ, מסביר כי אחת הדרכים הכי נפוצות כיום בקרב בעלי עסקים ומנהלי מוסדות ציבוריים היא למגן את השטח בעזרת מבנים יבילים - וניתן להבין מדוע.

בנייתו של מרחב מוסדי מוגן בתוך מבנה קיים דורשת זמן רב באופן יחסי והערכות מיוחדת מבחינת הפעילות השוטפת שעלולה להיפסק/להיפגע. לכן, מבנה יביל אשר מיוצר מראש במפעל המתמחה בפתרונות מיגון פותר את הבעיה זו. המבנה מובל בשלמותו, או בכמה חלקים, לשטח וההרכבה וההצבה היא מהירה, נקייה ופשוטה. אך יחס העלות מול התועלת לא מסתיים כאן. את המבנים היבילים ניתן לייצר ע"פ דרישה בגדלים שונים שיתאימו לצרכי השטח, ניתן לבצע שינויים במיקום לאחר הצבתו של המבנה בדרך מהירה ופשוטה מכיוון שניתן להזיז את המבנה היביל ממקום למקום. כלומר, מדובר בפתרון גמיש שמספק מענה גם לשינויים בטווח הרחוק.

חשוב לציין כי המבנה היביל מספק הגנה ברמה גבוהה והוא עומד בדרישות התקן של פקע"ר (פיקוד העורף) למיגון עסקים ומוסדות ציבורים. כדי ליהנות מכל היתרונות שמבנה יביל יכול להציע, חשוב להתייעץ ולבחור חברה אשר מתמחה בבניית מבנים מוגנים, חדרי ביטחון ומבנים יבילים מוגנים וחדרי ביטחון יבילים בפרט.

להתרשמות נוספת הקליקו כאן

לפגישות ייעוץ ופתרונות מיגון נוספים הקליקו כאן

אורטק מערכות מיגון בע"מ undefined, בשיתוף אורטק
  • עוד באותו נושא:
  • אורטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully