וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשת שייט אקזוטית היא הרבה יותר זולה ממה שחשבתם

בשיתוף מונה קרוזים, בשיתוף מונה קרוזים

13.3.2019 / 15:03

לשוט בספינות מדהימות עם סטנדרט אירוח גבוה ולהגיע ליעדים אטרקטיביים ואקזוטיים - נשמע כמו פריווילגיה ששמורה רק לעשירים? לאו דווקא! אז כמה זה עולה? קבלו את המדריך המקוצר לתמחור טיול השייט המושלם

בשיתוף מונה קרוזים

כמו בכל העולם ובעולם התיירות בפרט, המחיר נקבע לפי ביקוש והיצע -אך בניגוד לעולם התיירות "הסטנדרטי" המחיר פחות מושפע מעונות השנה. בכל מקרה, הזמנה מראש לא רק תעזור לכם לתכנן טוב יותר את החופשה, אלא גם יכולה לסייע לכם להוזיל את העלויות כיוון שברגע שהביקוש גדל בסמוך למועד ההפלגה, המחירים עולים.

מחיר חופשת השייט נקבע על פי היעדים אליהן תגיע הספינה, משך המסע, דירוג הספינה ואיכות החדר (בכל ספינה יש 4 קטגוריות של רמת חדרים, אך גם בקטגוריות עצמן יש הבדל במחיר). ישראלים רבים משוכנעים כי חופשות שייט הן 'הכול כלול' - אך זה לא מדויק, נסביר - מלבד עלות השייט העלות הקבועה כוללת מיסי נמל, ארוחות ושימוש במתקני הספינה וכניסה לפעילויות. אך סיורי החוף המודרכים, ארוחות במסעדות שאינן כלולות בדיל (המסעדות היוקרתיות יותר), שתייה חריפה, קזינו, ביטוחים ו-wifi אינם כלולים במחיר. אך חשוב לציין! אם אתם לא יכולים בלי שתייה חריפה או אינטרנט אלחוטי, יש דילים שניתן לרכוש שלמעשה יהפכו את הרכישה מראש לדיל זה לכדאית מבחינה כלכלית. אם משכללים את החוויה עם כל השירותים המוצעים, ניתן לראות כי ההבדל מחופשה "רגילה" אינו משמעותי ולעתים יכול להיות זול יותר! במיוחד אם רוצים להגיע לכמה יעדים תוך זמן קצוב.

כדי למצוא את הדילים הכי טובים שעונים לצרכים ולתקציב שלכם, כדאי לפנות ליועצי תיירות בעלי ניסיון בעולם חופשות השייט שמכירים את כל הטיפים והסודות הכי שווים שיבטיחו לכם חופשה מעולה במחיר הכי טוב שניתן למצוא.

להזמנות - 6582*
פרטים נוספים באתר של מונה קרוזים

מונה קרוזים undefined, בשיתוף מונה קרוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully