וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לפיברומיאלגיה? מה עושים כשהגוף כואב ועייף וכבר נדמה שאין פתרון

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

14.3.2019 / 9:34

אנשים אשר סובלים מפיברומיאלגיה מרגישים חסרי אונים לנוכח העובדה כי ברפואה הקונבנציונלית לא נמצא עבורם פתרון. בעזרת אבחון אירידולוגי מתאימים תכנית טיפולים אישית שעוזרת להחזיר את הגוף לאיזון ולהחלים מהכאב.

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

כאבי תופת בשרירים ובשלד הגוף, עייפות וחוסר אנרגיה הם חלק מהתסמינים אשר מאפיינים את מחלת הפיברומיאלגיה, דאבת השרירים, אשר פוגעת בשרירים וברקמות המחברות אותם לעצמות. פעמים רבות, אנשים אשר סובלים מפיברומיאלגיה מרגישים חסרי אונים לנוכח העובדה כי ברפואה הקונבנציונלית לא נמצא עבורם פתרון. איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה (מדע האבחון בגלגל העין) ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA, מסבירה כי פעמים רבות המטופלים מקבלים כדורים ומשככי כאבים שפוגעים בכבד ומערכת העיכול ובכך מונעים מהגוף להחלים. לעומת זאת, בעזרת אבחון אירידולוגי מתאימים תכנית טיפולים אישית שעוזרת להחזיר את הגוף לאיזון ולהחלים מהכאב.

אירידולוגיה מבוססת על מחקרים מדעיים-קליניים והאבחון מאפשר לזהות את מקור הבעיה המדויק - בין אם הוא נובע מבעיה פיסית, רגשית, גנטית וכדומה - לאחר זיהוי מקור הבעיה הדרך לפתרון כבר פשוטה יותר. מדובר באבחון שאינו פולשני או כואב. בקליניקה לאירידיולוגיה של איריס גייר יש מעל 90% הצלחה באבחון הבעיה/מחלה ואנשים רבים הצליחו בזכות האבחון והטיפול למזער לגמרי ואף להחלים מדאבת השרירים.

לפרטים נוספים על פתרון בעיית הפיברומיאלגיה בעזרת אבחון אירידולוגי ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully