וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך בוחרים את המרחב המוגן הטוב ביותר לעסק

בשיתוף אורטק, בשיתוף אורטק

19.3.2019 / 10:09

במציאות של היום מוסדות לימוד, גני ילדים, עסקים ומפעלים חייבים לספק מרחב מוגן לעובדי ובאי המקום - והרבה מעבר למיגון, המרחב גם צריך להיות נוח, נעים ושימושי בזמן שגרה וכמובן שבזמן חירום

Family guide בשיתוף אורטק

בעלי עסקים ומנהלי מוסדות ציבוריים וחינוכיים נדרשים ע"פ חוק לספק מיגון לשעת חירום עבור עובדי ובאי המקום. אז כיצד תבחרו את סוג המרחב המוגן המוסדי הטוב ביותר לפי צרכיך?

בכתבת הווידאו שוחחנו עם רן נאור, מנכ"ל אורטק - מערכות מיגון בע"מ שהסביר כי במציאות של היום מוסדות לימוד, גני ילדים, עסקים ומפעלים חייבים (וגם ע"פ חוק) לספק מיגון לעובדי ובאי המקום. גודלו המינימלי לא יהיה קטן מ-10 מ"ר אך בפועל גודלו נקבע ע"י מהנדס מטעם פיקוד העורף וצריך להתאים לשטח העסק/מוסד, כמות העובדים או באי המקום ורמת המיגון הנדרשת ע"פ אזור הסיכון. הממ"מ יכול להיות מוצב בתוך שטח המפעל/המוסד או בשטחיו הפתוחים, אך כמובן שזמן ההגעה אליו צריך להיות בהתאם למרחקי וזמני ההגעה למרחב המוגן שנקבעו בתקנות פקע"ר. בגדול, יש 2 סוגי מרחב מוגן מוסדי: ממ"מ נייד ו-ממ"מ קבוע.

ממ"מ נייד: גמישות תכנונית ועלויות מופחתות

עבור עסק או מוסד שצריך גמישות תכנונית, ממ"מ נייד הוא הפתרון הטוב ביותר. ניתן לשנות מיקום ואף להעביר לאתר אחר להציב אותו במקום חדש בקלות ובמהירות. זהו פתרון אשר מתאים לכל עסק או חברה וגם למי שמטבע הדברים צריכים לשמור על יכולת לשינוי מצב מבני או לוגיסטי בארגון, עסקים ומוסדות שמתכננים בנייה, הרחבה ושינוי ייעוד מבנים בטווח הזמן הארוך או הקצר. למרות שמדובר במבנה שניתן להזיז בקלות בעזרת מנוף הוא מספק את רמת המיגון גבוהה שעומדת בכל התקנים.

ממ"מ קבוע: מיגון מקסימלי והעלאת ערך הנכס

מרחב מוגן מוסדי קבוע מאפשר לקבל רמת מיגון מקסימאלית תוך תכנון מפרט טכני (מיזוג, אוורור, חשמל וכדומה) ברמה גבוהה שעונה בדיוק לצרכי העסק. בנייתו של הממ"מ הקבוע נעשית בדרך כלל בזמן בנייה קיימת והיא אורכת זמן רב יותר מאשר פתרונות מקבילים. מלבד המיגון המקסימלי, בניית פתרון מסוג זה משביחה את ערך הנכס וכמובן שמאפשרת לתכנן מרחב שגם בעתות שגרה יכול לשמש כחלל עבודה לכל דבר ועניין.

ממ"מ יביל: אספקה מהירה בסטנדרט גבוה ע"פ דרישות הלקוח

במידה ואתם לא מעוניינים ששטח המפעל, המוסד או העסק יהפוך לאתר בנייה - קיימת אופציה מהירה, יעילה ואפקטיבית שתופסת תאוצה בשנים האחרונות: ממ"מ יביל. כלומר, מרחב מוגן אשר נבנה בשלמותו במפעל ייעודי לצרכי מיגון ומובל ומוצב בשטח תוך זמן קצר. המבנים היבילים מיוצרים ע"פ דרישות הלקוח ומגיעים במגוון גדלים. ניתן להעביר אותם ממקום למקום ולכן מדובר בפתרון יעיל ומודולרי שהעלויות שלו הן אטרקטיביות בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

בשורה התחתונה? התאמת ממ"מ לצרכי העסק או המוסד תוך שימת דגש על איכות ביצוע בבנייה וההתקנה היא נושא קריטי ולכן חשוב להתייעץ אך ורק עם מומחי מיגון וחברות אשר מתמחות בכך. כי הרבה מעבר למיגון, המרחב גם צריך להיות נוח, נעים ושימושי בזמן שגרה וכמובן שבזמן חירום.

להתרשמות נוספת הקליקו כאן

לפגישות ייעוץ ופתרונות מיגון נוספים הקליקו כאן

אורטק מערכות מיגון בע"מ undefined, בשיתוף אורטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully