וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מתכננים נכון חופשת סקי ומפחיתים את הסיכון לאובדן של הכסף?

בשיתוף טריפ גרנטי, בשיתוף טריפ גרנטי

19.3.2019 / 11:44

יותר ויותר ישראלים מרגישים שהחרמון קצת צפוף להם במעט הימים שניתן לגלוש שם, כמות המסלולים לא מספיקה והאתגר צריך להיות ברמה אחרת. מה עושים? מזמינים חופשת סקי בחו"ל. בחופשה כזו, תכנון נכון עשוי לחסוך לכם ים של כסף

בשיתוף טריפ גרנטי

זה הפך לטרנד בשנים האחרונות, חופשות סקי בחו"ל עם חברים או עם המשפחה, חופשה רומנטית או חופשה אתגרית. יותר ויותר ישראלים מרגישים שהחרמון קצת צפוף להם במעט הימים שניתן לגלוש שם, כמות המסלולים לא מספיקה והאתגר צריך להיות ברמה אחרת. מה עושים? מזמינים חופשת סקי בחו"ל. בין אם מדובר בחופשה של club med או הזמנה דרך כל סוכן נסיעות אחר, מדובר בחופשה שעלותה גבוהה (סביב 2000יורו עבור טיסה, מלון סקי פס והובלות) ועוד לא אמרנו כלום על הציוד והלבוש, המסעדות והקניות שנעשה. בקיצור? חופשה שעלותה גבוהה ביחס לחופשת בטן גב או כל חופשה אחרת. בחופשה כזו, תכנון נכון עשוי לחסוך לכם ים של כסף ומי שמכיר את השיטה, ימצא את עצמו עם קצת עודף שמספיק אפילו לחופשה הבאה! כיצד עושים זאת? אלון פנחסי, משנה למנכ"ל ב-Trip Guaranty-ביטוח ביטול טיסה, נתן לנו 2 חוקי ברזל שחובה להכיר!

חוק מספר 1 : עדיף להזמין את החופשה מבעוד מועד

מתיי זה בעוד מועד אתם שואלים? לחופשה סביב דצמבר עד מרץ כדאי להזמין כבר ביולי/אוגוסט - זה הגיוני ולרב חסכוני מאוד. הזמנת חופשה מבעוד מועד מוזילה את מחירי חופשות הסקי בעשרות אחוזים ולפעמים אפילו שומרת לכם מקום במלונות מבוקשים שהמקום בהם אוזל במידה ומתקרבים למועד הנסיעה.

חוק מספר 2 : תכנון נכון תמיד כולל בתוכו תכנית מגירה

תשאלו את כל הגנרלים הגדולים, את כל המנכ"לים או את כל מובילי הדור...אף פעם לא הולכים בעיניים עצומות אחרי תכנית אחת ותמיד מוכנים להפתעות או דברים בלתי צפויים. במקרה שלנו - פציעה לפני הנסיעה, חורף של בצורת ואין שלג בפסגה או תסריט הפוך של סופת שלגים בשבוע המתוכנן. ומה אם ההפתעה תגיע מכיוון אחר לגמרי? נניח שבן הזוג או בת הזוג מבריזים שבוע לפני החופשה או שנכנס פרויקט חשוב בעבודה....כבר דיברנו על העלויות הכבדות של החופשה ולכן תמיד עדיף שתהיה תכנית מגירה. לתכנית המגירה הזאת קוראים "טריפ גרנטי" והיא מאפשרת לכם במידה ותצטרכו לבטל את נסיעתכם מכל סיבה שהיא, (שמעתם נכון....מכל סיבה) לקבל החזר של 80% ואף למעלה מזה מהנזק הכספי הנגרם לכם בגין ביטול טיסתכם.

במידה ותרצו לתכנן את החופשה קצת אחרת, ניתן להזמין טיסה לארץ היעד ולבטח את הטיסה. מאוחר יותר (בין הזמנת הביטוח לנסיעה), ניתן להזמין את המלון, את הציוד, את ההובלות, לפעמים הופעה בארץ היעד או כל שירות נוסף שתירצו. ניתן להוסיף כל שירות כזה לביטוח וכך, במידה ונאלצתם לבטל את חופשתכם, תוכלו לקבל 80% מסך ההפסד הנגרם לכם עבור כל אותם שירותים הכלולים בביטוח. את התכנון אנחנו משאירים לכם אבל השקט הנפשי מרגע ההזמנה ועד הנסיעה הוא על "טריפ גרנטי".

לפרטים נוספים על ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה הקליקו כאן או צרו קשר בטלפון 073-7586971

טריפ גרנטי undefined, בשיתוף טריפ גרנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully