וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לחו"ל? ככה תוכלו לבטח את כל מרכיבי הטיסה

בשיתוף טריפ גרנטי, בשיתוף טריפ גרנטי

19.3.2019 / 11:53

כיום ניתן לבטח את הטיסה ואת כל השירותים הנלווים לה בפוליסה אחת ולהבטיח את השקט הנפשי הנדרש מרגע רכישת החופשה ועד היציאה המיוחלת

בשיתוף טריפ גרנטי

טיסה לחו"ל- בין אם היא למטרת עבודה, חופשת בטן גב עם המשפחה, צפייה במשחק כדורגל, הופעה או הצגה בברודווי או בין אם לירח דבש, טיול סקי או שייט - היא... לא דבר זול! גם אם
הזמנתם טיסה במבצע, עכשיו צריך להוסיף מזוודות, מושבים, אוכל וכמובן את כל אלה גם בחזור והמבצע הוא קצת פחות מבצע אבל עדיין... עכשיו צריך לדאוג למלון בשביל שיהיה איפה לשים את הראש, להובלות כדי שנהגי המוניות לא יעבדו עלינו. מה עם הופעה? משחק כדורגל? ומה אם מדובר בשייט? חופשת ספארי באפריקה? אופנועי שלג בלפלנד? טיולי פילים בתאילנד? כל אלה מהווים את העלות העיקרית של הטיול ובין אם רכשתם את הטיסה במבצע או שפחות, עדיין עלות הטיול היא לא משהו שניתן להתייחס אליו כמו "עוד יום בסופר" ולכן תכנון נכון עשוי להקטין את נזק ההוצאות.

כיצד עושים זאת? התייעצנו עם עינב ביטון, מנהלת שירות ומכירות-Trip Guaranty ביטוח ביטול טיסה שהסבירה כי בין אם רכשתם טיסה בלבד או חבילת נופש מובנית - כזו שכוללת בתוכה מראש את כל הוצאות הטיול או בין אם רכשתם טיסה במקום אחד, מלון במקום שני, הופעה במקום שלישי וכדומה, ניתן לבטח את כולם בביטוח של טריפ גרנטי שמאפשר לכם במידה ותיאלצו או אפילו סתם תרצו לבטל את טיסתכם, לקבל 80% מהנזק הנגרם לכם בגין כל אותם הוצאות של הטיול.

אז איך עושים זאת? פשוט מאוד. מזמינים טיסה (רצוי מבעוד מועד על מנת לקבל את המחירים הטובים ביותר), רוכשים את הביטוח ובכך מקבלים שקט נפשי עד יום הטיסה. במידה ותאלצו לבטל את הנסיעה מכל סיבה שהיא, אתם מכוסים ומקבלים את מירב כספכם בחזרה. מרגע רכישת הביטוח ועד חודש לפני הנסיעה, ניתן לרכוש גם שירותים נוספים לנסיעה כגון מלון, רכב, שייט, הופעה, טיסות המשך וכו' ולהוסיפם לביטוח. חשוב לציין שניתן להוסיפם לביטוח עד 7 ימים מיום רכישתם. בין אם רכשתם את כל הטיול במרוכז ובין אם רכשתם קודם את הטיסה ואחר כך את כל השאר, ניתן לבטח את הטיסה ואת כל השירותים הנלווים לה בפוליסה אחת ולהבטיח את השקט הנפשי הנדרש מרגע רכישת החופשה ועד היציאה המיוחלת.

לפרטים נוספים על ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה הקליקו כאן או צרו קשר בטלפון 073-7586971

טריפ גרנטי undefined, בשיתוף טריפ גרנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully