וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בסרטים: מערכות מיגון טכנולוגיות ומתקדמות יעצרו פריצות לבית שלכם

בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

19.3.2019 / 12:57

האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים הקיימים היום מספקים לנו בקרה ושליטה, אך המרכיב האנושי של מוקד האבטחה המגיע למקום במהירות, הזמינות והמקצועיות - הם הפקטור הכי קריטי ויתרמו למניעת הפריצה לבית

בשיתוף מוקד אמון

כולנו מכירים מסרטי אקשן את מצלמות האבטחה ומערכות המיגון המתקדמות העוקבות ומתריעות על כל תזוזה חריגה בשטח. החדשות הטובות? את מערכות המיגון הטכנולוגיות והמתקדמות אפשר להביא היום עד לבית ובכך למנוע פריצות! כדי להבין איך עושים זאת וכיצד יראה מערך מיגון מקסימלי לבית בשנת 2020, שוחחנו בכתבת הווידאו עם קובי אוחיון, סמנכ"ל שיווק ומכירות מחברת מוקד אמון, שהסביר כי לפני הכול חשוב לדעת שחברות הביטוח לא תמיד מוכנות להעניק כיסוי ביטוחי לבתים שאין להם מערכת מיגון אשר מחוברת למוקד אבטחה. הדבר תלוי בגובה הפוליסה, אך כיום יותר ויותר חברות בטוח מקשיחות את התנאים ולמעשה מערכת מיגון היא תנאי בסיסי לקבלת הפוליסה נגד גניבות ופריצות.

לאור ריבוי הפריצות ועבירות הרכוש, מיגון הבית באמצעות מערכת אזעקה וחיבור למוקד הוא צורך מידי והכרחי להגברת תחושת הביטחון לבני הבית . כדי שנוכל לקבל הגנה מקיפה יותר, חשוב לשלב במערכת האזעקה גלאים חיצונים שתפקידם למגן את היקף הבית מבחוץ ולהתריע מבעוד מועד לפני שהפורץ חדר לתוך הבית. להשלמת המיגון נתקין גם גלאים פנימיים בתוך הבית על מנת לגבות את הגלאים החיצוניים כך שנקבל התרעה כפולה המאמתת את אירוע הפריצה ומדווחת למוקד אבטחה מבצעי בדיוק איזה גלאים הופעלו. יתרון נוסף של מיגון היקפי הוא שניתן לשהות בבית כשמערכת האזעקה דרוכה ולהסתובב בחופשיות - כלומר, כאשר מותקנים גלאים פנימיים בלבד לא ניתן להפעיל את המערכת בבית בזמן השהיה בו כי כל מי שקם לשירותים או לשתות כוס מים בלילה יפעיל את האזעקה. תפקידן של מצלמות האבטחה הוא לתעד ולשחזר אירועים במידת הצורך והם גם מהוות גורם הרתעתי.

כיום, מערכת מצלמות האבטחה המתקדמות מאפשרות צפייה מכל מכשיר נייד או טאבלט וגם מאפשרות צפייה מהמוקד המבצעי אשר בשעת חירום יכול לראות את המתרחש בבית בזמן אמת, לאמת את האזעקה ולנהל את האירוע דרך סיירי המוקד בצורה אפקטיבית. המצלמות החדישות ביותר מספקות תמונה ברזולוציה גבוהה מאוד, יכולת להתקרב בזום אין מבלי לאבד פרטים ולספק תמונה באיכות גבוהה גם בחושך. פתרון נוסף וחדשני שנפוץ בעיקר בקרב עסקים אבל בהחלט גם יכול להשתלב בבתים הוא מצלמות אנליטיקה - מצלמות שיודעות לזהות דפוסי תנועה חשודים באמצעות תוכנה בה הוגדרו מראש תרחישים והתניות וכאשר יש פעילות חריגה המערכת מתריעה במוקד.

פתרון נוסף המאפשר גילוי היקפי מוקדם לכול ניסיון חדירה לחצר הוא גדר אלקטרונית היקפית המעבירה דיווח למוקד המבצעי כאשר יש נגיעה או ניסיון טיפוס על הגדר. היתרון של גדר אלקטרונית הוא שאין אזעקות שווא מיותרות ויכולתה להשתלב בצמחיה מבלי לגרום לאזעקות שווא. להשלמת מערך המיגון מומלץ לשלב מערכת בקרת כניסה - אינטרקום טלוויזיה במעגל סגור המאפשר לצפות באנשים העומדים מעבר לדלת או שער הכניסה עוד לפני שלחצנו על לחצן הפתיחה - פתרון אפקטיבי במיוחד לאנשים עם חצר גדולה בה דלת הכניסה מרוחקת מהדלת הראשית או למשפחות עם ילדים. לכול המערכות הללו ישנם אפליקציות ייעודיות המאפשרות שליטה ובקרה מלאה על המערכות. בשורה התחתונה, האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים הקיימים היום מספקים לנו בקרה ושליטה, אך המרכיב האנושי של מוקד האבטחה המגיע למקום במהירות, הזמינות והמקצועיות - הם הפקטור הכי קריטי ויתרמו למניעת הפריצה לבית.

פרטים נוספים באתר של "מוקד אמון"

מוקד אמון undefined, בשיתוף מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully