וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשת השייט המושלמת: העונות של היעדים הכי נחשקים

בשיתוף מונה קרוזים, בשיתוף מונה קרוזים

19.3.2019 / 14:21

הזמנת קרוז מראש יכולה לחסוך הרבה כסף ולכן מדובר בעסקה משתלמת. אז תוציאו יומנים ותרשמו מה הן העונות המומלצות לכל אחד מהיעדים ותתחילו לתכנן את חופשת השייט המושלמת

בשיתוף מונה קרוזים

חופשת שייט משלבת בין הנוחות והפינוק של מלון יוקרה לבין טיול בין נופים עוצרי נשימה. אם נוסיף לזה את העובדה כי הזמנת קרוז מראש יכולה לחסוך הרבה כסף, נבין כי מדובר בעסקה משתלמת. אז תוציאו יומנים ותרשמו מה הן העונות המומלצות של היעדים הכי נחשקים! אך רגע לפני, חשוב לספר כי בניגוד לכל מוצרי התיירות, קרוזים הם מוצר רב שנתי. האוניות שטות לאורך כל השנה ללא הפסקה ובחודשי מאי-אוקטובר עיקר מסלולי השייט הם בחצי כדור הארץ הצפוני, בחודשים נובמבר-אפריל בחצי כדור הארץ הדרומי ולאורך קו המשווה באזור הקאריביים ההפלגות הן לאורך כל השנה. אז זה הזמן להוציא יומנים ולתכנן את חופשת השייט המושלמת.

מאי-אוקטובר: מערב הים התיכון

זוהי עונת השייט עם המסלולים הכי פופולאריים בקרב הקהל הישראלי. נקודות המוצא העיקריות המערב היום התיכון הן: ברצלונה ורומא והמשניות הן גנואה ומרסיי. מדובר לרוב בהפלגות של שבוע ובטיול יחסית שקט ורגוע שמשלב המון תרבות, היסטוריה וארכיטקטורה.

כל השנה חוץ מאוגוסט-אוקטובר: הקאריביים

המסלול השני הכי פופולרי בקרב הקהל הישראלי הוא הקאריביים. מלבד אוגוסט עד אוקטובר (תקופת ההוריקנים) מומלץ להגיע לחופים האקזוטיים והייחודים של הקאריביים בכל ימות השנה. ההפלגות יוצאות מפלורידה ואורכן הוא שבוע כאשר יש 3 מסלולים: מערב הקאריביים, מזרח הקאריביים ודרום הקאריביים. התאריכים גמישים, יש המון אטרקציות והמחיר אטרקטיבי.

הבית של פרינס עומד למכירה פומבית בקריביים. splash
הבית של פרינס עומד למכירה פומבית בקריביים/splash

יוני עד ספטמבר: צפון אירופה

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגלים את נפלאות הים הבלטי שמגוון המסלולים בו לא מפסיק להתפתח: גרמניה, טאלין, סנט פטרסבורג, הלסינקי, שטוקהולם, קופנהגן ועד הפיורדים של נורבגיה, האיים הבריטיים עם או בלי עגינה באיסלנד. הקרוז יוצא מקופנהגן או שטוקהולם ואורכו משבוע עד שבועיים. השילוב בין היסטוריה אירופאית קלאסית עם ערים תוססות הופך את הקרוז בים הבלטי לבלתי נשכח.

ספטמבר-אוקטובר: מזרח ארה"ב

אין כמו נופי השלכת ואין כמו נופי השלכת במזרח ארה"ב בתקופה זו. עם הקרוז תוכלו להגיע ל וורמונט, ניו אינגלנד ובוסטון עד הליפקס בקנדה וגם להפליג מניו יורק לברמודה או צפונה לניו אינגלנד.

נובמבר-מרץ: דרום אמריקה

אמרתם ישראלים, אמרתם דרום אמריקה! רק שהפעם המסע בין ברזיל, ארגנטינה וצ'ילה הוא על אוניה מפנקת ולא עם תיק תרמילאים. תוכלו גם להגיע לפטגוניה או אושואיה שנמצאת בצד המערבי של הרי האנדים.

להזמנות - 6582*
פרטים נוספים באתר של מונה קרוזים

מונה קרוזים undefined, בשיתוף מונה קרוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully