וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגונית: הדרך הזולה והמהירה להשגת מיגון אפקטיבי

בשיתוף אורטק, בשיתוף אורטק

20.3.2019 / 16:50

למרות שמיגונית אינה מיגון תקני בהתאם להגדרות פיקוד העורף, ניתן להגיע בבנייה לרמות חוזק ועמידות שהופכות את המיגונית למיגון אפקטיבי ורלבנטי, כפתרון דירתי ומוסדי

Family Guide בשיתוף אורטק

בתקופות ירי כבד של טילים ופצמ"רים הביקוש למיגונית עולה בצורה משמעותית. אמנם הן ללא תקן של פיקוד העורף, אך הן בכל זאת מספקות מיגון אפקטיבי. אז מה הופך מיגוניות לכל כך נפוצות? בניסיון להבין שוחחנו בכתבת הווידאו עם רן נאור, מנכ"ל אורטק -מערכות מיגון בע"מ שהסביר כי מיגוניות הינן אופציה מיגונית לבתי עסק, מפעלים, מבנים ציבוריים ובתים פרטיים שאינם נדרשים למיגון תקני, אך מעוניינים במענה מיגוני, ולכן השוק שלהן רחב מאוד. הן נותנות מענה למשפחות ובתים פרטיים, לבניינים ומרחבים שאין בהם אפשרות לבנות ממ"ד או ממ"מ, לחקלאים ולשטחים פתוחים בהם נדרש מיגון לצוות העובדים. בנוסף, ביחס לפתרונות מקבילים - זמן האספקה של המיגונית הוא יחסית קצר ויכול לקחת בין 3 שבועות לחודש (תלוי בביקוש) והיחידות מסופקות למקום באמצעות מערכות שינוע שהן גמורות ומוכנות להצבה.

כיוון שמדובר במבנה יביל (שנבנה מראש במפעל ייעודי) ניתן גם להזיז את המיגונית ולמקם אותה מחדש אם יש צורך בכך. למרות שמדובר רק ב-"4 קירות בטון" עדיין ניתן לבנות את המיגונית בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח - החל מעובי הבטון המזויין ועד למיקום הכניסה והחלון. למרות שפיקוד העורף אינו מכיר במיגונית כמיגון תקני, ניתן להגיע בבנייה לרמות חוזק ועמידות שהופכות את המיגונית למיגון אפקטיבי ורלבנטי לאיומים שאנו עומדים בפניהם, לצרכים דירתיים, עסקיים ומוסדיים .מבחינת עלויות, מדובר בפתרון המיגון הזול ביותר מבין פתרונות המיגון השונים והינו אפקטיבי ורלבנטי.

בשורה התחתונה? יש בשוק חברות רבות שמציעות מיגוניות אך כיוון שמדובר בפתרון מציל חיים, חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון רב אשר פועלת לפני תקני ניהול והנדסה נכונים, לחברות אלה יש את היכולת להתאים את הפתרון הטוב ביותר מבחינת מיגון כמו גם נוחות שימוש.

להתרשמות נוספת הקליקו כאן

לפגישות ייעוץ ופתרונות מיגון נוספים הקליקו כאן

אורטק מערכות מיגון בע"מ undefined, בשיתוף אורטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully