וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את יחידת האבטחה העילית שמספקת אבטחת אישים ומשלחות בארץ ובחו"ל

בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

21.3.2019 / 12:47

יחידת מגן אמון מבטיחה לכם אבטחה ברמה גבוהה ממאבטחים מנוסים, תוך שימת דגש על שירותיות והנראות שלהם. כל אלה מעניקים למאובטחים המון שקט נפשי ואפשרות להמשיך בשגרת פעילותם ללא הפרעות וחשש מאיומים

Family Guide בשיתוף מוקד אמון

במציאות הביטחונית המורכבת בה אנו חיים, למערך אבטחת אישים ומשלחות בארץ ובחו"ל יש חשיבות עליונה. אז כיצד מונעים כל פגיעה במאובטחים תוך התערבות מינימלית בשגרת פעילותם? רפי סויד, בעלים ומנכ"ל מוקד אמון מסביר כי תכנון מקיף בשלבים הראשונים הוא המפתח לאבטחה מקסימלית בזמן אמת.

כדי לנתח את צרכי האירוע ולהתאים את הפתרון למאובטחים ולתנאי השטח נעשית עבודה מקדימה מקיפה הכוללת: איסוף מודיעני, אומדן מרחקי צירים והגדרת צירים אלטרנטיביים, הבנת הלו"ז ואופי המשלחת, קביעת נקודות עצירה ועוד. בזמן האירוע/משלחת, קיימים בדרך כלל שלושה מעגלי אבטחה: המעגל החיצוני שמאויש ע"י המשטרה או כוח שיטור מקומי, מעגל אמצעי שמאויש ע"י חברת אבטחה מקומית והמעגל האחרון שהכי צמוד למאובטחים - מעגל שאיושו ע"י יחידת אבטחה מקצועית ומיומנת הוא קריטי.

ביחידת מגן אמון כל יחידת אבטחה בנויה ממנהל היחידה, ראש צוות ומאבטחים, כאשר לכולם יש רקע צבאי קרבי והם עברו הכשרות ייעודיות למשימות מסוג זה. מלבד המקצועיות, קיימת גם חשיבות מכרעת לשירות והייצוגיות של המאבטחים - כיוון שמדובר באבטחה ברמה גבוהה שמיועדת לאישם ואירועים מיוחדים, במגן אמון יש לשירותיות והנראות של המאבטחים חשיבות מכרעת. כל אלה מעניקים למאובטחים המון שקט נפשי ואפשרות להמשיך בשגרת פעילותם ללא הפרעות וחשש מאיומים.

פרטים נוספים באתר של מוקד אמון

מוקד אמון undefined, בשיתוף מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully