וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי גורם לדיירים במגדלי יוקרה להרגיש מיוחדים ובטוחים?

בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

21.3.2019 / 13:03

תפקידם של פקידי הקבלה במגדלי יוקרה הוא לתת טיפול מקצה לקצה לדיירי ואורחי הבניין. החל מקבלת פנים, טיפול בדואר, קבלה של אנשי מקצוע שמגיעים למגדל או לאחת הדירות, לדאוג לאחזקה השוטפת ולתפעול הבניין ולהזמין אנשי מקצוע במידת הצורך

FAMILY GUIDE בשיתוף מוקד אמון

בשנים האחרונות נבנים יותר ויותר מגדלי יוקרה, אך רק מי שמתגורר באחד יודע כי מה שהופך מגדל להיות יוקרתי באמת זו חווית השירות. אז מה גורם לדיירים להרגיש מיוחדים ובטוחים? בכתבת הווידאו דיברנו עם רפי סויד, בעלים ומנכ"ל מוקד אמון שמפעילה את יחידת אמון Tower- שמספקת שירותי כוח אדם למגדלי יוקרה. רפי הסביר כי לאור הגידול במספר מגדלי היוקרה שנבנים בכל שנה נוצר מצב בו אנשים שמתגוררים בהם מקבלים לפעמים שירות ברמה נמוכה, כיוון שהחברה שמספקת את השירות אינה מתמחה בתחום ומבינה את צרכיו. עקב סיבה זו הוקמה יחידת אמון Tower - יחידה אשר אופי גיוס כוח האדם השונה ותפיסת השירות בה היא שונה - השירות שניתן ע"י אנשי הצוות הוא למעשה כמו בבית מלון.

בפועל, תפקידם של פקידי הקבלה במגדלי יוקרה הוא לתת טיפול מקצה לקצה לדיירי ואורחי הבניין.
החל מקבלת פנים, טיפול בדואר, קבלה של אנשי מקצוע שמגיעים למגדל או לאחת הדירות, לדאוג לאחזקה השוטפת ולתפעול הבניין ולהזמין אנשי מקצוע במידת הצורך. העובדים עוברים השכרות ייעודיות - כולל על מערכות ניהול של מגדלי יוקרה ושל מגדל היוקרה בו יעבדו בפרט.

ביחידת אמון Tower של מוקד אמון מקפידים בעיקר על האמינות, השירות והנראות של עובדיה על מנת לתת לדיירים ולאורחיהם את השירות הטוב ביותר!

פרטים נוספים באתר של מוקד אמון

מוקד אמון undefined, בשיתוף מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully