וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטחה זה יק"ר: מי שומר על הקנאביס הרפואי?

בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

21.3.2019 / 13:14

בשל רמת הרגישות הגבוהה, דרישות האבטחה למתקני גידול וייצור קנאביס רפואי שנקבעו ע"י משרד הבריאות הן גבוהות במיוחד

FAMILY GUIDE בשיתוף מוקד אמון

בשנים האחרונות משרד הבריאות מאפשר הליך של 'מדיקליזציה' לקנאביס דרך יק"ר-יחידות קנאביס רפואי. אחד הקריטריונים לקבלת רישיון לגידול וייצור קובע כי על חברות הפארמה לעמוד בדרישות גבוהות של אבטחה במתקנים. כיצד עושים זאת? בכתבת הווידאו שוחננו עם רפי סויד, בעלים ומנכ"ל מוקד אמון, שהסביר כי בשל רמת הרגישות הגבוהה דרישות האבטחה למתקני גידול וייצור קנאביס רפואי שנקבעו ע"י משרד הבריאות הן גבוהות במיוחד.

ראשית, על המתקנים להיות מאובטחים 24/7 לאורך כל ימות השנה. ציוד המיגון שיותקן במקום יהיה מקיף ומתקדם: מערכות אבטחה והתרעה, מצלמות במעגל סגור (עם דרישות ספציפיות במיוחד בכל הנוגע לרזולוציה) אשר נשלטות ובוקרות ע"י מוקד שליטה ובקרה. ריכוז כל מערכות המידע והמיגון נעשה ע"י מוקד השליטה והבקרה וע"י מאבטחי המקום ולכן נדרש לאתר, להשכיר ולהעסיק צוות מיומן ברמה גבוהה. הדרישות המינימאליות של משרד הבריאות קובעות כי אנשי בקרה ומאבטחים במתקני הגידול והייצור יהיו אזרחי ישראל וללא עבר פלילי אשר עשו שירות מלא בצה"ל ביחידות קרביות. על המאבטחים לעמוד בתקן חטיבת האבטחה של משטרת ישראל בהתאם למפרט 151.

רפי סויד מסביר שכדי לוודא שיועסקו רק אנשים מתאימים ואיכותיים, במוקד אמון לא מסתפקים רק באיתור קפדני שכולל בדיקות רקע מקיפות, אלא גם מקיימים הכשרות ייעודיות לעבודה בתחום זה. החל מהיכרות עם מערכות הבקרה, המיגון ומערכות התפעול ועד להכשרה פיסית. בשורה התחתונה, כוח האדם האיכותי שחברת מוקד אמון מספקת עבור לקוחותיה בשילוב הניסיון והידע במחלקה הטכנית של מערכות המיגון מאפשרות לחברות אשר עוסקות בגידול וייצור קנאביס לאבטח את המתקנים ברמה הגבוהה ביותר.

פרטים נוספים באתר של מוקד אמון

מוקד אמון undefined, בשיתוף מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully