וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מאתר נזקי מים ממליץ על בעל המקצוע המתאים ביותר לטיפול בבעיית הרטיבות והנזילות?

בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

21.3.2019 / 15:08

אנשים רבים לא מכירים את המקצוע 'מאתר נזקי מים' אך בהחלט מדובר בפתרון צרכני חכם שיכול לסייע לנו לחסוך עוגמת נפש, זמן וכסף רב על תיקונים

בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

יש לכם בבית בעיית רטיבות ונזילות; השכנים מלמטה מתלוננים ויש עובש וטחב על הקירות. למי תתקשרו? לאינסטלטור? שיפוצניק? טכנאי מזגנים? קצת קשה לדעת אם אתם לא יודעים מה מקור הבעיה. אז כיצד תדעו? מאיר לוזון, מנכ"ל חברת לוזון, המרכז הישראלי לאיתור נזקי מים ויו"ר איגוד מאתרי הנזילות ותרמוגרפיה בישראל, מסביר כי איתור מקור הרטיבות והנזילות ע"י מאתר נזקי מים מוסמך הוא הצעד הכי משמעותי בדרך לפתרון הבעיה.

תפקידו של מאתר נזקי המים הוא לאתר את מקור הבעיה ובכך לסייע לנו לבחור את איש המקצוע הנכון שיכול לתקן את הבעיה. כלומר, רטיבות בתקרה לאו דווקא נובעת מהשכן שמעלינו - אולי זה מהשכן שמעליו, או בגלל מערכת המים המשותפת של הבניין? למעשה, אם נזמין אינסטלטור הוא יכול לפתוח את המקום בו הופיעה הרטיבות ולתקן את הבעיה באופן נקודתי, אך יתכן כי זה לא המקום ממנו נובעת הבעיה ולכן תוך זמן קצר תחזור הרטיבות והנזק המצטבר יהיה גדול יותר.

תפקידו של המאתר הוא לאסוף את כל האינפורמציה הקיימת דרך מערכות טכנולוגיות מתקדמות (מצלמות, גלאים וכדומה) ולהכין עבור הלקוח דוח מפורט הכולל את כל הכשלים שנוצרו עקב נזקי המים. לדוגמא, בדיקה זו יכולה לסייע לנו להבין שהרטיבות נובעת ממערכת מים משותפת ולכן יש לפנות לוועד הבית ולא לשכן שמעל - מה שגם חוסך חוסר נעימות וויכוחים מיותרים עם השכנים. לסיכום, אנשים רבים לא מכירים את המקצוע 'מאתר נזקי מים' אך בהחלט מדובר בפתרון צרכני חכם שיכול לסייע לנו לחסוך עוגמת נפש, זמן וכסף רב על תיקונים.

פרטים נוספים באתר של לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים undefined, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully