וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם מאמינים שטכנולוגיה מהחלל תגיע לעולם הבנייה?

בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

21.3.2019 / 15:32

אותן מצלמות רובוטיות שמסיירות בחלל ומעבירות לנו מידע בזמן אמת, משמשות כיום לטיפול בכשלים ובעיות בצינורות ביוב ומים וזה יכול לחסוך לכם זמן וכסף רב

בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

אם היינו מספרים לכם שטכנולוגיה שהתחילה את דרכה בתחום חקר החלל הגיעה עד לעולם הבנייה ואם נהיה ספציפיים יותר אז עד עולם צינורות המים והביוב - הייתם מאמינים?. למה אנחנו מתכוונים ולמה זה יכול לחסוך לכם זמן וכסף רב? מאיר לוזון, מנכ"ל חברת לוזון - המרכז הישראלי לאיתור נזקי מים ויו"ר איגוד מאתרי הנזילות ותרמוגרפיה בישראל, מסביר כי אותן מצלמות רובוטיות שמסיירות בחלל ומעבירות לנו מידע בזמן אמת, משמשות כיום לטיפול בכשלים ובעיות בצינורות ביוב ומים.

עד לאחרונה, כדי לטפל בבעיות של צנרות ומערכות ביוב ומים מורכבות היה צורך לחפור ולשבור כדי לזהות את מקור הבעיה, אך כיום מאתרי נזקי מים משתמשים ברובוטים ממונעים שנשלטים מרחוק ולמעשה מצלמים את כל מה שקורה בתוך הצינורות. בנוסף, בזכות הרובוטים כבר אין צורך שאנשים יכנסו למערכות הביוב ויחשפו לגזים הרעילים שנמצאים בהם. הטכנולוגיה מייעלת באופן משמעותי את תהליך איתור הכשלים ובחלק מהמקרים ניתן לטפל בבעיה בעזרת אותם רובוטים.

מערכת מתקדמת נוספת היא מצלמה תרמית רחפנית שמכסה שטח גדול ומאתרת כשלים ונזקי מים בשדות פתוחים, גגות בניינים ועוד. כל המערכות הטכנולוגיות מאפשרות בסופו של דבר למאתר נזקי המים לקבל תמונה מלאה על הכשלים במערכות המים והביוב ולהתאים את הפתרון הטוב ביותר.

פרטים נוספים באתר של לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים undefined, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully