וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד תדעו שאמצעי המיגון שלכם באמת ישמור עליכם בזמן אמת?

בשיתוף אורטק, בשיתוף אורטק

21.3.2019 / 16:22

אפשרויות המיגון כיום הן רבות מאוד וניתן להגיע לרמת מיגון גבוהה מאוד גם תחת אילוצים שונים, מבניים, תכנוניים, תפקודיים והגבלות משקל ועובי קירות - אבל כולם עוברים ניסויי הדף ובליסטיקה כדי שתקבלו מיגון מקסימלי שישמור על הנכסים שלכם וכמובן על חיי אדם

בשיתוף אורטק

בניגוד למוצרים שמשרתים אותנו על בסיס יומיומי, אמצעי מיגון נועדו בעיקר לשעת חירום - מלחמה, ירי טילים ופצמ"רים, ואירועים פליליים. לכן, קשה לדעת בזמן שגרה אם הם באמת 'יספקו את הסחורה'. אז כיצד נוכל להיות רגועים יותר? שוחחנו בכתבת הווידאו עם רן נאור מאורטק -מערכות מיגון בע"מ, שהסביר שכדי שאמצעי מיגון יזכו לאישור מהרשויות ויעמוד בדרישות ההנדסיות הפורמליות הנדרשות, יש לערוך ניסוי הדף ובליסטיקה. בזמן תכנון ופיתוח המוצר נערכים סדרות ניסויים חיים באתרים ייעודיים, ניסויים אלה מבוקרים על ידי מהנדסים מומחים בתחום המיגון ובאמצעות מערכות מדידה ותיעוד מתקדמות. למשל: מצלמות ומצלמות מהירות בפרט ומדידות לחצים (שינוי לחצים הם אלה שיכולים לגרום למבנה להיסדק או לקרוס וגם לגרום לפגיעה במי שנמצא במבנה אשר נפגע).

התוצאות מפוקחות ומנותחות ע"י צוות מומחים שבודקים ומבטיחים כי הניסוי תואם את תנאי המציאות (ואף מעבר לכך) כדי להבטיח שהלקוחות שמתמגנים מקבלים את רמת המיגון המקסימאלית. הניסויים נעשים בשיתוף ותיאום עם גורמי הביטחון ורשויות רלוונטיות על מנת להבטיח כי מדובר בפתרון מיגון עמיד ואיכותי.

מלבד ממ"ד, מיגונית וממ"מ שהם אמצעי מיגון יחסית נפוצים ומוכרים, יש כיום אמצעי מיגון נוספים שמספקים הגנה היקפית מקסימלית. כמה דוגמאות בולטות הן מיגון חדרים בחומרים מרוכבים בחומרים קלי משקל ושיטת עבודה מהירה ללא שינוי קונסטרוקטיבי של המבנה. כך ניתן למגן חדר קיים על ידי ציפוי פנימי בפאנל חומרים מרוכבים עם שילוב דלת וחלון מוגנים. חדר ביטחון מסוג זה מעלה את רמת המיגון של הדירה, המשרד או המפעל באופן שיאפשר מיגון גם במקומות בהם לא ניתן לבנות או להציב ממ"ד או ממ"מ תקני. בתחום התעשייה, פרוטקטור - יחידה אשר נועדה להגן על מיכלים של חומרים מסוכנים שעלולים להתלקח ולהתפוצץ יחסית בקלות ולהסב נזק רב אם הם אינם מוגנים. מדובר בפתרון עמיד ואיכותי שבנייתו נעשית בהתאם לדרישות הלקוח והינו פתרון מאושר על ידי פיקוד העורף. פתרון מודולרי ויעיל נוסף הוא חיפויי הדף ורסס שמגן על מערכות חשופות: צנרת הולכת גזים וכבלי תקשורת. בדומה לפתרון זה קיימת אפשרות למיגון צנרות ותשתיות כמו צנרת גז, חשמל ומים שפגיעה בהן עלולה לגרום לנזקים רבים.

בשורה התחתונה, אפשרויות המיגון כיום הן רבות מאוד וניתן להגיע לרמת מיגון גבוהה מאוד גם תחת אילוצים שונים, מבניים, תכנוניים, תפקודיים והגבלות משקל ועובי קירות. כדי לקבל את הפתרון הטוב ביותר שמתאים בדיוק לצרכי הבית, בית העסק, מפעל, משרד, מוסד ציבורי וכדומה - חשוב לקבל ייעוץ ושירות אך ורק מחברה שמוסמכת לעבוד מול גורמי ורשויות ממשלתיות ועומדת בדרישות המחמירות שלהן. רק כך תקבלו מיגון מקסימלי שישמור על הנכסים שלכם וכמובן על חיי אדם.

להתרשמות נוספת הקליקו כאן

לפגישות ייעוץ ופתרונות מיגון נוספים הקליקו כאן

אורטק מערכות מיגון בע"מ undefined, בשיתוף אורטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully