וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרגיה כרונית: כיצד אבחון בגלגל העין סייע לי להחלים אחרי סבל של 22 שנה?

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

21.3.2019 / 16:38

אחות מוסמכת עברה עשרות אבחונים וטיפולים ברפואה הקונבנציונאלית אך לא נמצא עבורה פתרון לכאבי התופת שכללו גם אלרגיה לחול, שמש, מים, בגדים ועוד. עד שהיא הגיעה אל הקליניקה לאירידולוגיה והיא הרגישה כי יש שם משהו שונה לגמרי

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

ורד רודיטי היא אחות מוסמכת שהחלימה אחרי 22 שנה מאלרגיה כרונית שגרמה לאורטיקריה. במשך שני עשורים, ורד עברה עשרות אבחונים וטיפולים ברפואה הקונבנציונאלית אך לא נמצא עבורה פתרון. לאורך השנים, ורד הגיע למצב בלתי נסבל שמעבר לכאבי התופת כלל גם אלרגיה לחול, שמש, מים, בגדים ועוד.

אל האבחון בגלגל העין אצל איריס גייר (מומחית לאירידולוגיה - מדע האבחון בגלגל העין ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA) בסקפטיות, אך כבר באבחון הראשון היא הרגישה כי יש שם משהו שונה לגמרי.

מטרתו של האבחון הוא לגלות מהו המקור בגוף (פיסי, רגשי) והפוטנציאל הגנטי שגורם להתעוררות הבעיה ובאבחון של ורד איריס הצליחה לאתר טראומות חבויות, סימנים בגוף והצטברויות של רעלים בגוף שלא זוהו קודם. לאחר האבחון ופענוח תוצאותיו, הותאמה לורד תכנית אישית להחלמה ובתוך מספר חודשים מצבה השתפר באופן משמעותי וכיום היא חזרה לתפקוד מלא. צפו בכתבת הווידאו בה ורד חושפת את סיפורה האישי ומבהירה מדוע חשוב לא לאבד תקווה.

בקליניקה לאירידיולוגיה של איריס גייר יש מעל 90% הצלחה באבחון מקור המחלה והכאב ומטופלים רבים הצליחו להיפטר מהבעיה אחת ולתמיד.

רוצה להיפטר מבעיה בריאותית בעזרת אבחון אירידולוגי? לאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully