וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו נותנים לנשים את הזכות לבחור": מתנדבת באגודת אפרת נחשפת

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת

10.4.2019 / 12:27

שושנה (שושי) טל, שחקנית ויוצרת אשר מתנדבת באגודת אפרת משנת מ-2005, מספרת את סיפורה האישי ועל חוויותיה כמתנדבת באגודת אפרת וכיצד נראה הליך הליווי של המתנדבות באגודה

Family Guide בשיתוף אגודת אפרת

"לפני המון שנים התגרשתי כאשר היה לי בבית ילד קטן, בן חצי שנה. בסמוך לגירושין, גיליתי שאני בהריון לא מתוכנן ובחרתי לעשות הפלה - מתוך מקום של מצוקה רגשית. לאחר תקופה מסוימת, שמעתי על אגודת אפרת שתומכת בנשים ששוקלות לעבור הפלה או עברו הפלה והחלטתי לפנות אליה כיוון שהיו לי תחושת קשות בעקבות ההפלה.

"כאשר הגעתי לעובדת הסוציאלית של אגודת אפרת, היא הציעה לי להתנדב באגודה ולתמוך בנשים שנמצאות במקום דומה לזה שאני הייתי בו. ההתנדבות מעניקה לי המון משמעות כיוון שהמפגש עם הנשים מסייע להן לראות את התמונה הגדולה. ההחלטה אם לעבור הפלה היא אך ורק של האישה, אך סל התמיכה של האגודה בשילוב תמיכתן של המתנדבות מסייע להן להפיג את החששות הכלכליים והרגשיים אשר שגרמו להן לשקול לעבור הפלה" - צפו בכתבת הווידאו בה שושנה (שושי) טל, שחקנית ויוצרת אשר מתנדבת באגודת אפרת משנת מ-2005, מספרת את סיפורה האישי ועל חוויותיה כמתנדבת באגודת אפרת וכיצד נראה הליך הליווי של המתנדבות באגודה.

למידע נוסף על אגודת אפרת

אגודת אפרת undefined, בשיתוף אגודת אפרת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully