וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריפ גרנטי

3.2.2019 / 12:49

פעם היינו מזמינים טיסות מהיום למחר אלא שהיום, המתוחכמים והמבינים עלו על שיטה לחסוך כמעט חצי מעלות החופשה שלהם וזה תפס את הישראלים בטירוף.

מזמינים חופשה חצי שנה ויותר מראש וחוסכים כמעט חצי מעלות הטיול. גם הטיסות זולות, גם המלונות ההכי טובים עדיין נגישים (התא הכי שווה בקרוז ולא תא שנשאר לייד מגורי הצוות) מה עם משחקי כדורגל או הופעות? מי שמזמין ביום המכירה רוכש כרטיסים במחיר נורמלי אבל אלו שצריכים לקנות ברגע האחרון מספסרים.... לא עלינו)

אבל מה? זה מחייב את כולנו להיות ספונטניים יותר ומחייב אותנו לדעת מה יהיה בעתיד - האם נוכל לנסוע או לא?

בדיוק בשביל זה קיים המוצר הגאוני הזה - טריפ גרנטי - זהו פתרון שנותן לנו שקט נפשי בהזמנת חופשה מבעוד מועד. נאלצת לבטל את נסיעתך מכל סיבה שהיא? תקבל את מירב כספך בחזרה.
יש פרוייקט בעבודה, נפרדת מהחברה, אין שלג באתר סקי, יש הפגנות באירופה, הזמינו אותך לאירוע? נאלצת לבטל את נסיעתך ולא חשוב מה הסיבה לכך? תקבל את מירב כספך בחזרה.

טריפ גרנטי - ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה - בלי כוכביות, בלי שורות קטנות אבל עם הרבה הרבה שקט נפשי מיום ההזמנה ועד יום הטיסה.

טריפ גרנטי הינה סוכנות ביטוח המשווקת מגוון מוצרי ביטוח לקהל הנוסעים לחו"ל ובדגש על המוצר ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה (trip guaranty), שהיא יזמה והקימה יחד עם חברת הפניקס, וההמעניק ללקוחות את האפשרות לקבלת את מירב כספם במקרה שנאלצו לבטל את נסיעתם כאמור, מכל סיבה שהיא.

לפרטים נוספים כנסו לאתר הרשמי של טריפ גרנטי או צרו קשר ב- 073-7586971

טריפ גרנטי ב-Family Guide

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully